نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۱ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۱

تریلر جدید فورتنایت به ورود مستر چیف به بازی اختصاص دارد

ویدیوی جدیدی که کانال رسمی فورتنایت در یوتیوب منتشر شده، گریف و سارج از Red vs. Blue را در انتظار ملاقات Master Chief نشان می‌دهد.

Fortnite به‌همراه PUBG دو اثری بودند که سبک بتل رویال را وارد صنعت بازی‌های ویدیویی کردند. استودیوی اپیک گیمز، به‌عنوان سازنده بازی فورتنایت، در این مدت توانست با پشتیبانی خوب از بازی خود، فورتنایت را روزبه‌روز محبوب‌تر از گذشته کند. در تریلر جدید بازی Fortnite، یک کلیپ جالب با حضور دو شخصیت محبوب و بامزه را تماشا می‌کنیم که با ظاهر جدید خود آماده استقبال از مستر چیف در این بازی هستند. شما می‌توانید در ادامه به این ویدیو کوتاه نگاهی داشته باشید:

دانلود از آپارات

اسکین اسطوره‌ای شخصیت Master Chief از مجموعه بازی‌های Halo از تاریخ یازدهم دسامبر به بازی پرطرفدار و بتل رویال اپیک گیمز اضافه شده است. حضور این شخصیت محبوب، اولین‌بار در جریان رویداد رویداد The Game Awards 2020 تأیید شده بود. پیش از این نیز شاهد حضور کریتوس، خدای جنگ افسانه‌ای بازی‌های God of War در کنسول‌های پلی استیشن بودیم؛ یک ترکیب بسیار عجیب که برای خیلی از طرفداران قدیمی این مجموعه، باورنکردنی به نظر می‌رسید.

بازی فورتنایت هم‌اکنون تقریباً برای همه پلتفر‌م‌های موجود، در دسترس قرار دارد. باتوجه به ادامه اختلافات اپل و اپیک گیمز بر سر این بازی، دستگاه‌های مبتنی بر سیستم‌عامل iOS تنها مواردی هستند که از این جمع مستثنی شده‌اند.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که فصل جدید بازی نیز از روز سه شنبه ۱۲ آذر ماه آغاز شده و تا ماه مارس ادامه خواهد داشت. شما می‌توانید با مراجعه به لینک مطلب مقابل، به مقاله آموزش قدم به قدم چالش‌های فصل پنجم از چپتر دوم دسترسی داشته باشید.

لطفا شما هم نظرات خود در این خصوص را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده