// چهار شنبه, ۳ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۴۸

بازی های رایگان ایکس باکس لایو گلد ماه ژانویه ۲۰۲۱ مشخص شد

کاربران ایکس باکس لایو گلد در اولین ماه سال ۲۰۲۱ می‌توانند بازی‌هایی نظیر Little Nightmares و Dead Rising را به رایگان تجربه کنند.

تنها یک ماه دیگر به پایان سال ۲۰۲۰ میلادی زمان باقی‌مانده و مایکروسافت، بازی‌های رایگان ماه ژانویه ۲۰۲۱ میلادی را منتشر کرده است و در این ماه، شاهد رایگان شدن بازی‌های کلاسیک مختلفی برای کاربران ایکس باکس 360، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس هستیم. 

کاربران ایکس باکس لایو گلد روی ایکس باکس 360 و ایکس باکس وان، از تاریخ ۱۲ دی ماه (یک ژانویه ۲۰۲۱) می‌توانند بازی‌های The King of Fighters 13 و Little Nightmares را تجربه کنند. نسخه سیزدهم The King of Fighters را می‌توان یکی از بهترین بازی‌های مبارزه‌ای دانست و از طرفی، Little Nightmares هم قطعا یکی از بهترین بازی‌های ترسناک پلتفرمر است که در سال‌های اخیر، در اختیار کاربران قرار گرفته است.

این در حالی است که از تاریخ ۲۷ دی ماه (۱۶ ژانویه) بازی‌های Breakdown و Dead Rising برای پلتفرم‌های ذکر شده عرضه می‌شود. قطعا علاقه‌مندان به بازی‌های زامبی‌محور و همچنین آثار کلاسیک، می‌توانند تجربه‌ی خوبی را ازطریق Dead Rising کسب کنند. دراین‌میان اشاره کنم که تمامی بازی‌های معرفی شده، در اختیار کاربران نسل نهمی مایکروسافت هم قرار می‌گیرد. ازطرفی اگر اشتراک ایکس باکس لایو ندارید، به‌راحتی و با خرید اشتراک ایکس باکس گیم پس آلتیمیت، می‌توانید چهار بازی معرفی شده را به رایگان تجربه کنید.

بازی های رایگان ماه ژانویه ۲۰۲۱ ایکس باکس


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده