نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۳

اسکین شخصیت مستر چیف احتمالا به بازی فورتنایت اضافه خواهد شد

پس از شایعاتی مبنی‌بر حضور شخصیت کریتوس در بازی فورتنایت، حال به‌نظر می‌رسد به‌زودی قرار است کاراکتر محبوب ایکس باکس یعنی مستر چیف نیز به این بازی اضافه شود.

Fortmite به‌همراه PUBG دو اثری بودند که سبک بتل رویال را وارد صنعت بازی‌های ویدیویی کردند. استودیوی اپیک گیمز، به‌عنوان سازنده بازی فورتنایت، در این مدت توانست با پشتیبانی خوب از بازی خود، فورتنایت را روزبه‌روز محبوب‌تر از گذشته کند.

اگر زومجی را دنیال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که از امروز فصل پنجم بازی فورتنایت شروع شده است. در همین راستا تیم سازنده به‌نظر می‌رسد برای ساخته خود غافلگیری‌ها و برنامه‌های زیادی در سر دارد؛ چراکه ساعاتی پیش در فضای مجازی شایعه‌ای مطرح شد که شخصیت محبوب سری God of War یعنی کریتوس احتمالا به‌عنوان اسکین به این بازی اضافه می‌شود.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد کار به همین‌جا ختم نمی‌‌شود. به‌تازگی در توییتر تصاویری فاش شده است که به‌نظر می‌رسد اپیک‌ گیمز مایکروسافت و کاربران ایکس باکس را نیز نادیده نگرفته است. براساس شایعات و تصاویر دردسترس به‌نظر می‌رسد علاوه‌بر کریتوس به‌زودی شاهد اسکین جدیدی برای شخصیت محبوب سری هیلو یعنی مستر چیف نیز خواهیم بود. درکنار مستر چیف، دو وسیله نقلیه Warthog و Pelican که در سری هیلو نقش پررنگی دارند نیز قرار است به بازی فورتنایت اضافه شوند.

مستر چیف از سری هیلو در بازی ّFortnite

باتوجه به اینکه هنوز تیم سازنده بازی واکنشی نسبت‌به این شایعات و اخبار از خود نشان نداده، نه می‌توان با اطمینان از صحت آن‌ها صحبت کرد و نه درمورد نحوه به‌دست آوردن این اسکین‌ها در بازی جزییات دقیقی اعلام کرد، اما بسیاری پیش‌بینی می‌کنند این اسکین‌ها قرار است به‌عنوان جایزه برای کاربران کنسول‌های نسل نهم پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس در نظر گرفته شوند.

Warthog در بازی Fortnite

Pelican در بازی Fortnite

حال باید منتظر ماند و دید اپیک گیمز طی روزهای آینده آیا صحت این اخبار را اعلام می‌کند یا خیر؟ لطفا شما هم نظرات و پیش‌بینی‌های خود در این خصوص را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده