نویسنده: عارف حسین پور
// شنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۴۸

لباس‌های جدید برای Ghost of Tsushima با الهام از بازی‌های محبوب سونی طراحی شده‌اند

لباس‌های جدیدی برای شخصیت اصلی بازی Ghost of Tsushima منتشر می‌شوند که با الهام از بازی‌های محبوب پلی استیشن مثل God of War و Bloodborne طراحی شده‌اند.

بازی Ghost of Tsushima که در اواسط سال ۲۰۲۰ برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر شد، یک موفقیت چشمگیر را برای سونی و پلتفرمش رقم زد. این بازی نمرات بسیار خوبی از منتقدان گرفت و اگرچه برخی رسانه‌ها نسبت به هوش مصنوعی دشمنان و همچنین فعالیت‌های جانبی که در نقشه بازی وجود داشتند انتقاداتی را مطرح کردند، اما در مجموع گیم‌پلی و داستان بازی را ستودند و مخصوصا به تحسین گرافیک زیبای آن پرداختند. این بازی تنها در سه روز اول عرضه‌اش حدود ۲.۴ میلیون نسخه در سراسر جهان فروخت و به رکورد سریع‌ترین فروش روی کنسول پلی استیشن 4 در بین تمام بازی‌های اورجینال ساخته شده به‌وسیله استودیوهای داخلی سونی دست پیدا کرد. تا ماه آبان نیز گزارش شد که فروش بازی به بیش از ۵ میلیون نسخه رسیده است.

استودیوی ساکر پانچ (Sucker Punch)، سازنده بازی Ghost of Tsushima در زمینه انتشار محتواهای پس از عرضه بازی نیز بسیار خوب عمل کرد و بخش‌ها جدید و آیتم‌های زیادی را در اختیار مخاطبان این بازی اکشن-ماجراجویی گذاشت. برای مثال حالت Legends برای بخش چندنفره بازی یکی از محتواهای مهمی بود که حدود دو ماه پیش منتشر شد. حالا هم سونی اعلام کرده که می‌خواهد چند آیتم دیگر به Ghost of Tsushima اضافه کند که البته بیشتر جنبه تزئینی دارند. طبق اعلام این شرکت، بازیکن‌ها می‌توانند لباس‌های جدیدی را که براساس بازی‌های محبوب و برجسته پلی استیشن طراحی شده‌اند، برای «جین»، شخصیت اصلی بازی آزاد کنند. سونی این خبر را در حساب توییتر پلی استیشن اعلام کرد و با انتشار تصویری از این چهار لباس جدید، توضیح داد:

«لباس‌هایی که با الگوبرداری از شخصیت‌های معروف بازی‌های بزرگ پلی استیشن طراحی شده‌اند، برای بازی Ghost of Tsushima منتشر می‌شوند. با تکمیل یکی از مأموریت‌های داستانی یا بقا با هر کدام از کلاس‌های بازی، تا قبل از تاریخ ۲۶ دی‌ماه (۱۵ ژانویه) می‌توانید لباس‌هایی را که براساس بازی‌های God of War و Horizon Zero Dawn و همچنین Shadow of the Colossus و Bloodborne طراحی شده‌اند، آزاد کنید.»

لباس بازی های سونی در Ghost of Tsushima

همان‌طور که می‌‌بینید، لباس‌های جدید Ghost of Tsushima بسیار زیبا هستند و مطمئنا مورد توجه طرفداران بازی‌های سونی قرار می‌گیرند. برای مثال طراحی لباس Shadow of the Colossus کاملا متفاوت و جذاب است و لباس Bloodborne نیز ظاهر کاریزماتیکی به شخصیت اصلی می‌دهد. طبق اعلام سونی، اگر می‌خواهید این لباس‌ها را در اختیار داشته باشید، فقط تا تاریخ ۲۶ دی‌ماه فرصت دارید که با هر کلاس یکی از مأموریت‌های داستانی یا سروایول را تمام کنید. البته محدودیت زمانی برای در اختیار گرفتن آیتم‌ها را بیشتر در بازی‌های آنلاین دیده‌ایم. اگرچه Ghost of Tsushima هم بخش چندنفره آنلاین دارد، اما بیشتر به‌عنوان یک بازی تک‌نفره و داستانی شناخته می‌شود.

بازی Ghost of Tsushima یکی از انحصاری‌های کنسول PS4 است که ازطریق قابلیت پشتیبانی معکوس (Backward Compatibility) روی کنسول جدید سونی یعنی پلی استیشن 5 نیز می‌توان آن را تجربه کرد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده