نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۲۸ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۱۵

رایت گیمز مشغول ساخت یک بازی League of Legends در سبک نقش آفرینی چند نفره است

گرگ استریت از استودیوی رایت گیمز در حساب توییتر خود تأیید کرده که این شرکت مشغول ساخت یک بازی جدید در سبک MMORPG و در دنیای بازی League of Legends است.

به نظر می‌رسد که استودیوی رایت گیمز (Riot Games) قصد دارد تا زمینه فعالیت خود را به تمامی ژانرهای بازی‌سازی ممکن گسترش دهد. گرگ استریت، معاون مدیرعامل استودیوی رایت گیمز در پست توییتری جدید خود اعلام کرده که این شرکت در حال کار روی یک بازی چند نفره آنلاین کلان (MMO) است که در دنیای League of Legends جریان دارد. وی در متن توییت خود می‌نویسد:

«وظیفه جدید من، آغاز کار روی یک بازی بسیار بزرگ است که خیلی از شماها مدت‌ها خواستار ساخت آن بوده‌اید.»

استریت در پاسخ به یکی از کاربران که درباره سبک کلی این بازی سؤال کرده، می‌نویسد: «این پروژه یک بازی MMO خواهد بود.» بیش از این، جزئیات دیگری از ماهیت این بازی ارائه نشده است.  البته انتظار نمی‌رود که یک بازی با این مقیاس برای آینده نزدیک آماده عرضه شود.

این اتفاق می‌تواند پیشرفت بزرگ و هیجان انگیزی برای استودیوی رایت گیمز محسوب شود. این شرکت بیشتر با بازی چند نفره آنلاین و سبک موبا League of Legends شناخته می‌شود و تاکنون برند لیگ آو لجندز را به اسپیش آف Teamfight Tactics، بازی کارتی Legends of Runeterra و یک نسخه موبایلی از این بازی MOBA با نام Wild Rift گسترش داده است. رایت گیمز علاوه‌بر این، روی یک بازی جدید در سبک مبارزه‌ای و همچنین یک سریال انیمیشنی نیز کار می‌کند. ضمن اینکه این شرکت یک بستر ویژه تحت عنوان Riot Forge را فراهم کرده که امکان ساخت بازی در دنیای League of Legends را برای توسعه‌دهندگان ترد پارتی فراهم می‌کند.

شخصیت های بازی League of Legends

اولین بازی ساخته شده در رایت فورس، Ruined King نام داشته که قرار است اوایل سال جدید میلادی منتشر شود. این بازی قرار است یک تجربه‌ی تک‌نفره و داستان‌محور در دنیای لیگ آو لجندز باشد. اخیراً یک تریلر جدید از این اثر در رویداد The Game Awards پخش شدحوزه فعالیت‌های رایت محدود به این موارد نبوده و یک تیم آهنگسازی نیز در این شرکت ایجاد شده که یک سری گروه‌های مجازی مانند K/DA ،True Damage و Pentakill در آن فعالیت می‌کنند.

اما یکی از مهم‌ترین بازی‌هایی که این شرکت به‌صورت همزمان روی آن کار می‌کند، بازی Valorant است. این بازی به تلفیق المان‌های بازی Counter-Strike: Global Offensive و Overwatch پرداخته و تاکنون به محبوبیت خوبی دست پیدا کرده است. حالا رایت گیمز سعی دارد تا با ورود Valorant به حوزه مسابقات eSports بار دیگر موفقیت برنامه حرفه‌ای خود با League of Legends را تکرار کند. این بازی هرساله میلیون‌ها نفر بیننده را از سرتاسر جهان به خود جذب می‌کند.


منبع engadget
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده