// جمعه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۰

تریلر بسته الحاقی AWE بازی Control الن ویک، سلاح‌ و محیط‌های جدید بازی را نشان می‌دهد

در جریان لایو استریم اخیر استودیو رمدی اینترتینمنت، تیم سازنده ۱۵ دقیقه‌ از گیم‌پلی بسته الحاقی AWE بازی Control را به‌نمایش گذاشت.

در گذشته استودیو رمدی اینترتینمنت (Remedy Entertainment)، سازنده بازی Control، اعلام کرده بود که در جریان یک لایو استریم، ۱۵ دقیقه از گیم‌پلی بسته الحاقی AWE را نمایش می‌دهد. دیشب در جریان یک استریم ۴۰ دقیقه‌ای که شامل سم لیک و دو عضو دیگر استودیو رمدی می‌شد، ویدیویی از گیم‌پلی بسته الحاقی AWE نمایش داده شد که جهان بازی Alan Wake و Control را به یکدیگر متصل می‌کند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، در جریان ویدیو منتشر شده، شاهد جسی، قهرمان داستان، هستیم که با ظاهری جدید در حال جست‌وجو در مورد الن ویک، نویسنده‌ای است که سال‌ها پیش گمشده است. ازاین‌رو با پیشروی در بازی، سرنخ‌های مختلفی را از او مشاهده می‌کند. جدا از این موارد، احتمالا ویدیو مورد نظر مربوط‌به دقایق ابتدایی بسته الحاقی AWE است و شاهد محیط‌های جدیدی هستیم. همچنین جسی برای نابودی دشمنان هم از یک سلاح جدید استفاده می‌کند.

بسته الحاقی AWE در تاریخ ۶ شهریور ماه (۲۷ اوت) روانه بازار می‌شود و نسخه آلتیمیت ادیشن بازی هم در همین روز ابتدا برای کاربران استیم و سپس برای سایر پلتفرم‌ها در دسترس قرار می‌گیرد. کاربرانی که نسخه آلتیمیت ادیشن بازی Control را خریداری کنند، آپدیت نسل بعد را به رایگان کسب خواهند کرد. در ادامه می‌توانید ویدیو منتشر شده از گیم‌پلی بسته الحاقی AWE بازی Control را در زومجی مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده