// سه شنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۴

تریلر بتل پس فصل اول COD: Black Ops Cold War آیتم های تزیینی بازی را نشان می‌دهد

تریلر جدید فصل اول Call of Duty: Black Ops Cold War محتوای بتل پس بازی را نشان می‌دهد که شامل اپراتور جدید، دو اسلحه‌ی تازه و موارد تزیینی دیگر می‌شوند.

فصل اول بازی Call of Duty: Black Ops Cold War از فردا ۱۶ دسامبر شروع می‌شود و حال طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیوی Treyarch تریلر جدیدی از بازی منتشر کرده که در آن محتوای Battle Pass فصل اول به‌نمایش گذاشته می‌شود. بازیکنان با خریداری این بتل پس علاوه‌بر دریافت اپراتور جدیدی به‌نام Stitch، صاحب دو اسلحه‌ی رایگان نیز می‌شوند که یکی از آن‌ها MAC-10 و دیگری GROZA است.

MAC-10 یک ساب‌ماشین‌گان برای بردهای نزدیک تا متوسط است، درحالی‌که GROZA یک مسلسل مناسب برای فواصل دورتر است. همچنین دو اسکین اسلحه‌ی لجندری (Legendary Blueprints) همراه‌با بتل پس به بازی اضافه می‌شوند که Constable و Warden’s Word نام دارند. علاوه‌بر این‌ها، بازیکنان می‌توانند انتظار افزوده شدن موارد معمول دیگر را همچون چارم‌ها، اسکین‌ها و استیکرهای متنوع داشته باشند. شما می‌توانید این تریلر را در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

بتل پس فصل اول شامل ۱۰۰ Tier (که هرکدام از این تایرها حاوی آیتم‌ها وتجهیزات رایگان می‌شوند) و همچنین XP دوبرابر برای اسلحه‌ها، امتیازهای کال آو دیوتی، یک ساعت مچی و موارد دیگر می‌شود. محتوای بتل پس مذکور برای هردو بازی Call of Duty: Black Ops Cold War و Call of Duty: Warzone دردسترس خواهد بود؛ برای مثال، نقشه‌ی جدید جزیره‌ی Rebirth را به وارزون و حالت چندنفره و دوبه‌دو Gunfight و چالش‌های جدیدی را به بلک آپس کلد وار اضافه می‌کند. به‌علاوه موارد تازه‌ای نیز برای خرید در فروشگاه درون بازی موجود خواهند بود.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.   


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده