// سه شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۱۹

تریلر تازه Call of Duty: Black Ops Cold War نقشه‌ و اپراتور جدید Warzone را نشان می‌دهد

در تریلر سینمایی جدیدی که به‌تازگی از Call of Duty: Black Ops Cold War منتشر شده، از نقشه‌‌ی جدید Rebirth Island و اپراتور Stitch برای بازی Call of Duty: Warzone رونمایی شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، از نقشه‌ی Rebirth Island بازی Call of Duty: Warzone همراه‌با اپراتوری به نام Stitch در تریلر سینمایی تازه Call of Duty: Black Ops Cold War به‌صورت رسمی رونمایی شد. در این تریلر سینمایی جدید، محتوا و حال‌و‌هوای فصل اول بلک آپس کلد وار نشان داده می‌شود که قرار است پس از تاخیری کوتاه، در تاریخ ۱۶ دسامبر (۲۶ آذر) منتشر شود. همان‌طور که در تریلر نیز مشخص است، به‌نظر می‌رسد که نقشه‌ی جزیره‌ی Rebirth به نقشه‌ی آلکاتراز بلک آپس 4 شباهت دارد؛ البته احتمالا تغییراتی نیز در آن داده شده تا با سبک و حال‌و‌هوای بلک آپس کلد وار جور دربیاید. شما می‌توانید نگاهی گذرا به این مپ و موارد تازه‌ی دیگر در تریلر بیندازید:

دانلود ویدیو از آپارات

همچنین در این ویدیو از اپراتور بعدی کلد وار رونمایی می‌شود که Vikhor “Stitch” Kuzmin نام دارد. او یکی از افسر‌های سابق کا‌گ‌ب (سازمان اطلاعاتی دوران شوروی) است و درحال‌حاضر رهبری برنامه‌ی Nova 6 را برعهده دارد. اگر به‌خاطر داشته باشید، نوا ۶ در بازی کالاف دیوتی بلک آپس سال ۲۰۱۰ همان گاز کشنده‌ای بود که هنوز توسط گروه‌های شورشی روی آن تحقیق می‌شد. همچنین از این تریلر درمی‌یابیم که نوا ۶ به ‌صورت مخفیانه در جزیره‌ی Rebirth در حال ساخت است. به‌علاوه، راسل ادلر که در بازی بلد آپس کلد وار حضور دارد، ظاهرا در دهه‌ی ۶۰ میلادی توانست برنامه‌ی تولید نوا ۶ را در جزیره‌ی Rebirth متوقف کند.

حالا ۲۰ سال بعد، استیچ، اپراتور جدید به این جزیره برگشته تا جانی دوباره به پروژه‌ی ساخت نوا ۶ دهد. در این تریلر همچنین اشاراتی به موارد جالبی که قرار است به Black Ops Cold War اضافه شوند، می‌شود. برای مثال، اشاره‌ای کوتاه به تجربه‌ی جدیدی از گولاگ (زندان‌های وارزون) می‌شود؛ به‌علاوه، به‌نظر می‌رسد که نقشه‌‌ای جدیدی از یک مرکز خرید در ایالت نیوجرسی آمریکا برای بلک آپس کلد وار عرضه خواهد شد.

در توضیحات این ویدیو در یوتیوب نوشته شده است: «زمان تسویه‌حساب فرا رسیده است. دامی [برای دشمنان] پهن شده است. به یک خانه‌ی امن CIA حمله شده است و حالا دشمنی قدیمی بازگشته تا انتقام خود را بگیرد. پس از اینکه راسل ادلر به مرکز تحقیقات و تولید گاز نوا ۶ در جزیره‌ی ریبرث حمله کرد، دشمنی قدرتمند به نام Vikhor “Stitch” Kuzmin برای خود ساخت که یکی از رهبران سابق KGB و رهبر فعلی برنامه‌ی نوا ۶ است. Stitch به‌دنبال تسویه حساب است و حالا ادلر و تیم CIA خود را در محاصره‌ی حجم زیادی از گاز اعصاب نوا ۶ یافته‌اند که در صورت پخش شدن، می‌تواند کل دنیا را در معرض فروپاشی قرار دهد.»

انتظار می‌رود که در روزهای آتی، اطلاعات بیشتری از محتوای فصل اول بازی Call of Duty: Black Ops Cold War اعلام شود. همچنین این احتمال نیز وجود دارد که شاهد انتشار اخباری از آن در مراسم گیم اواردز امسال باشیم که قرار است بامداد جمعه‌ی همین هفته برگزار شود.

بازی‌های Call of Duty: Black Ops Cold War و Call of Duty: Warzone درحال‌حاضر برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پی سی دردسترس است.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده