نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۱۵

آپدیت بزرگ بازی موبایل Harry Potter شخصیت‌‌های شرور دنیای آن را اضافه می‌کند

آپدیت جدید بازی موبایلی Harry Potter Wizards Unite، شما را برای مبارزه علیه دریکو، بلاتریکس و حتی باسیلیسک آماده می‌کند.

استودیوی نیانتیک، توسعه‌دهنده بازی محبوب Pokemon Go آپدیت جدیدی را برای بازی موبایلی Harry Potter Wizards Unite منتشر کرده که مجموعه‌ای از شخصیت‌های شرور و موجودات شیطانی را تحت عنوان آپدیت Adversaries به بازی اضافه می‌کند. محتوای به‌روزرسانی بازی Wizards Unite، به‌عنوان «بزرگ‌ترین آپدیت سال» معرفی شده و کاراکترهای جدید و شروری را دربرابر شما قرار می‌دهد. این مجموعه شامل دریکو مالفوی (Draco Malfoy) و بلاتریکس لسترنج (Bellatrix Lestrange) دست راست ولدمورت است که درکنار فنریر پشت خاکستری (Fenrir Greyback) و مار افسانه‌ای باسیلیسک مسیر دشواری را در مقابل شما ایجاد خواهند کرد.

این شخصیت‌های شرور به‌عنوان بخشی از آپدیت ماهانه بازی Wizards Unite اضافه خواهند شد. بازیکنان می‌توانند با شکست دادن آن‌ها جوایز مختلفی همچون Wizarding و Challenge XP دریافت کنند. محتوای آپدیت The Adversaries علاوه‌بر این شامل کلکسیون «Adversaries Registry» می‌شود که بیش از ۷۵ آیتم ارشمند قابل جمع آوری را در خود جا می‌دهد. درکنار این موارد، ترفندهای مبارزه‌ای جدیدی نیز به بازیکنان ارائه خواهد شد.

شما می‌توانید با مراجعه به سایت رسمی Wizards Unite، جزئیات کامل محتوای این آپدیت را مشاهده کنید. Hogwarts Legacy به‌عنوان یکی دیگر از بازی‌های مجموعه هری پاتر برای پی سی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | اس در دست ساخت است. این بازی قرار است در سال ۲۰۲۱ عرضه شود. حواشی جدیدی که حول محور اظهارات اخیر جی کی رولینگ، نویسنده کتاب‌های هری پاتر ایجاد شده، موجب شد شرکت برادران وارنر نقش مستقیم او در توسعه این بازی را رد کند.

بعد از حواشی و اعتراضاتی که علیه اظهارات خالق مجموعه هری پاتر ایجاد شده، شرکت برادران وارنر تلاش می‌کند تا با ایجاد فاصله میان جی کی رولینگ و بازی Hogwarts Legacy، از هرگونه آسیب به آمار فروش این بازی جلوگیری کند.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده