// چهار شنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۲۷

بسته الحاقی Hivebusters بازی Gears 5 به‌زودی عرضه می‌شود

استودیو کوالیشن تریلر جدیدی را از بسته الحاقی داستانی Hivebusters بازی Gears 5 منتشر کرده که در جریان آن شاهد بخش داستانی کاراکترهای Escape هستیم. 

بازی Gears 5 در زمان عرضه دارای حالتی به نام Escape بود و بازیکنان می‌توانند به‌صورت کوآپ سه‌نفره، این حالت را تجربه کنند. ازطرفی این حالت دارای کاراکترهای مخصوص‌به خود بود و در ماه اکتبر سال جاری اعلام شد که یک بسته الحاقی داستانی به نام Hivebusters برای گیرز 5 عرضه می‌شود.

درواقع Hivebusters قصد دارد داستان سه شخصیت حالت Escape را روایت کند. به‌تازگی استودیو کوالیشن (The Coalition)، سازنده Gears 5، تریلر سینمایی جدیدی را از بسته الحاقی هایوباسترز منتشر کرده است. در این تریلر شاهد بخش‌های مختلفی از داستان و مأموریت قهرمان‌های بازی هستیم. همچنین تاریخ انتشار این بسته الحاقی هم اعلام شده است. بسته الحاقی Hivebusters در تاریخ ۲۵ آذر ماه (۱۵ دسامبر) در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. 

 کاربران Gears 5 هم‌اکنون می‌توانند این بازی را با ارتقای گرافیکی‌ای که دریافت کرده، با ظاهری بهتر و هیجان‌انگیزتر روی ایکس باکس سری ایکس | اس تجربه کنند. همچنین در زیر هم می‌توانید تریلر سینمایی منتشر شده از بسته الحاقی داستانی Hivebusters را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده