نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۱

Halo Infinite خریدهای درون برنامه‌ای خواهد داشت اما شامل لوت باکس نخواهد بود

حالت چند نفره بازی Halo Infinite یک تجربه مجزا و رایگان را به بازیکنان ارائه می‌کند و در زمینه برخی از آیتم‌های ظاهری کاراکترها شامل خریدهای درون برنامه‌ای نیز خواهد بود.

استودیوی 343 Industries به‌تازگی تاریخ انتشار جدید بازی Halo Infinite را برای پاییز ۲۰۲۱ اعلام کرده است. این خبر در یک پست وبلاگی منتشر شده که شامل یک سری اطلاعات جدید درباره بخش چند نفره و free-to-play این بازی و خریدهای درون برنامه‌ای آن نیز می‌شود. کریستوفر بلوم، طراح ارشد سیستم پیشرفت در جریان این بازی در این رابطه می‌گوید:

«بله، رایگان بودن این بخش به‌معنی وجود یک سری آیتم‌های ظاهری ویژه است که باید توسط بازیکنان خریداری شود. بااین‌حال همچنان آیتم‌ها و ابزارهای شخصی‌سازی مختلف و متعددی ازطریق پیشرفت در جریان بازی به بازیکنان تعلق می‌گیرد. این موارد می‌توانند ازطریق کمپین داستانی بازی، چالش‌ها، مهارت‌ها و شرکت در رویدادهای ویژه بازی کسب شوند. البته جوایز لگاسی مانند جایزه Halo 5 SR 152 نیز همچنان برقرار خواهند بود.»

شخصیت بازی Halo Infinite در حالت مولتی پلیر

بلوم در ادامه اضافه می‌کند که تیم توسعه‌دهندگان خواستار این هستند که بازیکنان از میزان جوایزی که برای گذراندن زمان در محیط این بازی دریافت می‌کنند، رضایت کامل داشته باشند. بنابراین بازیکنانی که هزینه بیشتری را داخل بازی پرداخت نمی‌کنند، همچنان چیز زیادی را از دست نخواهند داد. آن‌ها همچنان می‌توانند انواع مختلفی از آیتم‌های شخصی‌سازی در بازی را دریافت کنند. درواقع خریدهای درون برنامه‌ای این بازی تنها به یک سری کازمتیک‌های ویژه اختصاص داشته که با یک پرداخت مستقیم خریداری می‌شوند و حالت لوت باکس ندارند. بلوم در ادامه شفاف سازی می‌کند که «هیچ حالت تصادفی یا شانسی در کار نیست و آیتم‌ها تأثیری در گیم‌پلی بازی نخواهند داشت.»

سلاح های بازی Halo Infinite در حالت چند نفره

اگر از اسپارتانی که قبلاً در Halo: The Master Chief Collection ساختید، رضایت کامل داشتید، 343 تصمیم دارد تا امکان بازسازی آن در Halo Infinite را فراهم کند. درست مثل MCC، تمامی آیتم‌های ظاهری آرمورها درنهایت در Infinite نیز منتشر خواهد شد. رایان پارادایس، طراح ارشد Halo Infinite در این خصوص می‌گوید:

«ما قصد داریم تا همه بازیکنان امکان ساخت اسپارتان رویایی خود را داشته باشند. ما همیشه به‌دنبال راه‌های بیشتری برای شخصی‌سازی هرچه بیشتر محیط بازی برای بازیکنان بودیم و برای این منظور گزینه‌ها و آپشن‌های مختلفی را در اختیار آن‌ها قرار دادیم. تیم ما از علایق و سلایق بازیکنان قدیمی سری هیلو اطلاع کامل دارند و اساس طراحی‌های خود را بر این پایه قرار داده‌اند. بنابراین تصمیم گرفتیم تا امکان بازسازی ایده‌های قبلی را در Halo Infinite نیز فراهم کرده و در عین حال، موارد جدیدی را برای گسترش بازی اضافه کنیم.»

قرار است Halo Infinite بای کنسول‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | اس و پی سی منتشر شود.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده