// سه شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۰

تریلر سینمایی فصل اول COD: Black Ops Cold War با حضور شخصیت مرموز Stitch

به‌تازگی تریلر جدیدی از فصل اول بازی Call of Duty: Black Ops Cold War منتشر شده که در جریان آن شاهد اوپریتیو جدید بازی با نام Stitch هستیم.

یکی از مواردی که هر سال آن را مشاهده می‌کنیم، نسخه جدید Call of Duty است که جدیدترین نسخه از این مجموعه تقریبا یک ماه پیش روانه بازار شد. همانند مدرن وارفر، بازی Call of Duty: Black Ops Cold War هم دارای فصل‌های مختلف است که در جریان هر فصل، محتویات جدیدی مثل اوپریتیو و نقشه به بازی اضافه می‌شود.

به‌تازگی شرکت اکتیویژن و استودیو تری آرک، به‌ترتیب ناشر و سازنده Call of Duty: Black Ops Cold War، تریلر سینمایی جدیدی را از این بازی منتشر کرده‌اند. در جریان تریلر منتشر شده، شاهد مأمور ادلر و تیم او هستیم که قصد نفوذ به یک ساختمان و انجام مأموریت خود را دارند، اما با یک مأمور سابقه KGB به نام Stitch است که در جریان یک بازجویی در دهه ۱۹۶۰، توسط ادلر مجروح شده بود. 

در ادامه می‌توانید تریلر سینمایی ذکر شده را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. فصل اول Call of Duty: Black Ops Cold War در ابتدا قرار بود این هفته در دسترس قرار بگیرد، اما کمی تاخیر خورد. حال کاربران بلک آپس کلد وارد باید تا تاریخ ۲۶ آذر ماه (۱۶ دسامبر) برای تجربه‌ی فصل اول منتظر بمانند.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده