// دوشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۵

طراح Astro’s Playroom می‌گوید شاید دنباله‌ یا بسته‌ای الحاقی برای آن بسازد

نیکولاس دوسه، طراح ارشد بازی Astro’s Playroom می‌گوید اگر بنا باشد این بازی گسترش پیدا کند، باید خود بازیکنان این را بخواهند.

Astro’s Playroom بازی کنسول پلی استیشن 5 است که به‌طور پیش‌فرض و رایگان روی آن نصب شده است. این بازی که در سبک پلتفرمر است، دارای گیم‌پلی بسیار مفرحی است و درواقع برای نمایش ویژگی‌های جدید کنترلر دوال سنس ساخته شده است. خیلی از طرفداران بر این باورند که این بازی پلتفرمر نه‌تنها نماینده‌ی شایسته‌ای برای نشان دادن فناوری به کار رفته در دسته‌ی پلی استیشن 5 است، بلکه به خودی خود، بازی بسیار خوبی نیز محسوب می‌شود. حال طبق جدیدترین اخبار دنیای بازی، طراح ارشد بازی طی مصاحبه‌ای با مجله‌ی اِج اظهار کرده که شاید دنباله یا بسته‌ای الحاقی برای Astro’s Playroom بسازد.

گیم‌پلی بازی Astro

نیکولاس دوسه، رئیس استودیوی ژاپن سونی در این مصاحبه گفت که او هنوز درباره‌ی پروژه‌ی بعدی که تیم توسعه‌ی استودیو باید روی آن کار کنند، تصمیم نگرفته است و اینکه آیا قرار است روی بازی کاملا جدیدی کار کنند یا محتوای تازه‌ای برای Astro’s Playroom بسازند هنوز مشخص نشده است. زمانی‌که از او درباره احتمال ساخت دنباله یا دی‌ال‌سی برای این بازی سؤال شد، او پاسخ داد: «در حال حاضر برنامه‌ای برای گسترش بازی Astro’s Playroom نداریم. رسانه‌های زیادی بازی‌ ما را نقد کرده‌اند که بیشتر آن‌ها بسیار مثبت بوده است و ما از این بابت بسیار خوش‌حالیم؛ اما اگر بنا باشد استروز پلی‌روم گسترش پیدا کند، باید خود بازیکنان این را بخواهند و این موضوع تا حد زیادی به تجربه‌ی مصرف‌کنندگان بستگی دارد.» او در ادامه گفت که دوست دارد و منتظر بماند تا گیمرهای کژوال و افرادی که تازه بازی کردن را شروع کرده‌اند، نظرات خود را درباره‌ی بازی به اشتراک بگذارند.

گیم‌پلی بازی Astro

دوسه توضیح می‌دهد: «فکر می‌کنم این دسته از افراد هم باید نظرشان را بگویند. آن‌ها زمانی ابراز نظر خواهند کرد که کنسول عرضه شده و به‌دست مصرف‌کنندگان رسیده باشد. از طرفی، اگر شخصیت‌های یک بازی به محبوبیت بالایی نزد بازیکنان دست پیدا کرده باشند و ثابت شود که مردم اوقات خوشی را با بازی کردن آن سپری می‌کنند، ساخت دنباله یا دی‌ال‌سی برای آن بازی به‌نظر کاملا منطقی می‌رسد. در عین حال، ما در استودیوی Team Asobi همیشه در تلاش هستیم تا ایده‌های جدیدی را با استفاده از فناوری کنسول‌ها در بازی‌هایمان پیاده کنیم. به همین خاطر، موارد زیادی وجود دارند که دوست داریم با استفاده از کنترلر دوال سنس انجام دهیم. همینطور که نمونه‌هایی از موارد جدیدی را با آزمون و خطا آزمایش می‌کنیم، اگر ثابت شود که یکی از آن‌ها ایده‌ی بسیار خوبی برای ساخت یک بازی کامل است، می‌تواند تبدیل به مسیر اصلی ما برای توسعه‌ی یک بازی براساس آن ایده شود. راه‌های زیادی می‌تواند پیش روی ما باشد، ولی در حال حاضر واقعا نمی‌دانم که کدام راه را می‌خواهیم برای ساخت بازی طی کنیم.»

بازی Astro’s Playroom در حال حاضر روی کنسول پلی استیشن 5 دردسترس است. باتوجه‌به اینکه بازی به‌طور پیش‌فرض روی کنسول نصب شده است، اگر پلی استیشن 5 دارید، می‌توانید این بازی را به رایگان تجربه کنید.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما به اشترک بگذارید.  


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده