// شنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۴۸

Dragon Age 4 در رویداد The Game Awards 2020 نمایش ویژه‌ای خواهد داشت

جف کیلی اخیرا در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرد که بازی Dragon Age IV نمایش ویژه‌ای در رویداد The Game Awards 2020 خواهد داشت. 

در گذشته اعلام شد که کیسی هادسون و مارک دارا، به‌ترتیب مدیر کل بایوور و تهیه کننده اجرایی Dragon Age، استودیو بایوور (BioWare) را ترک خواهند کرد. این خبر باعث نگرانی طرفداران و هوادارانی شد که منتظر نسخه جدید دراگون ایج و همچنین Mass Effect هستند. آن هم درحالی‌که دو سال از معرفی بازی Dragon Age 4 می‌گذرد.

تمامی این نگرانی‌ها در حالی است که جف کیلی، مجری و تهیه کننده مراسم The Game Awards، در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرد که در جریان مراسم جوایز بازی 2020، شاهد نمایش ویژه‌ای از Dragon Age 4 خواهیم بود. متاسفانه جزئیات دقیقی از این نمایش منتشر نشده است. در ماه ژوئیه بود که استودیو بایوور اعلام کرد مراحل توسعه Dragon Age 4 به‌خوبی انجام می‌شود و مشکل خاصی در پروسه ساخت وجود ندارد.

همچنین مدتی بعد هم اطلاعات بیشتری از جهان بازی و مراحل ابتدایی توسعه منتشر شد. بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که در بامداد جمعه چه اطلاعاتی از این بازی نقش‌آفرینی مورد انتظار در دسترس قرار می‌گیرد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده