نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۱۶

ویدیو جدید Dragon Age 4 در گیمزکام ۲۰۲۰ منتشر شد

ویدیوی جدیدی که توسعه دهندگان بایوویر در مراسم افتتاحیه گیمزکام 2020 به نمایش گذاشتند، جزئیاتی از روند ساخت نسخه جدید مجموعه Dragon Age را در نمایش می‌دهد.

تیم توسعه‌دهندگان بازی جدید Dragon Age در استودیوی بایوویر (BioWare) در خلال نمایش ویدیویی از پشت صحنه این پروژه توضیحاتی را در خصوص محیط و کاراکترهای بازی و نحوه‌ی تغییرات رویکرد کلی آن‌ها در ارتباط با خلق دنیای فانتزی این مجموعه نقش آفرینی (RPG) ارائه می‌کنند.

رئیس استودیوی بایوویر در ابتدای این ویدیو در خصوص نحوه استفاده از قابلیت‌های نسل جدید کنسول‌های بازی برای ارائه تجربه جدید دراگون ایج توضیح داده و اعلام می‌کند که این تیم هنوز در مراحل اولیه تولید به سر می‌برد. با این حال بایوویر تصمیم گرفته تا نظرات و توضیحات تیم مشتاق و خلاق توسعه‌دهندگان دراگون ایج جدید را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.

دانلود از آپارات

در این ویدیو چهره‌ی افراد مختلفی از جمله طراح ارشد بازی، طراح گیم پلی بازی، کارگردان خلاق، طراح انیمیشن پروژه و نویسنده ارشد مجموعه Dragon Age را مشاهده می‌کنیم که از شوق و اشتیاق خود برای توسعه‌ی جدیدترین قسمت این مجموعه می‌گویند. در خلال این ویدیو تصاویر کوتاهی از گیم پلی بازی را نیز مشاهده می‌کنیم که در خلال توضیحات توسعه‌دهندگان نمایش داده می‌شود.

رویداد افتتاحیه گیمزکام 2020 موسوم به Opening Night Live هم‌اکنون در جریان است. جدیدترین اخبار و تریلرهای این رویداد را با زومجی دنبال کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده