نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۱۴ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۱۵

همکاری توییتر و سی‌ دی پراجکت رد برای برگزاری یک رویداد در شب عرضه Cyberpunk 2077

سی دی پراجکت رد و توییتر گیمینگ به مناسبت شب عرضه بازی Cyberpunk 2077 یک رویداد مشترک را برنامه‌ریزی می‌کنند. چهارشنبه ۱۹ آذر، رأس ساعت ۲۳:۳۰ منتظر سایبرنایت باشید.

سی دی پراجکت رد در توییت جدیدی که ازطریق اکانت رسمی سایبرپانک 2077 منتشر کرده، به برنامه‌ریزی برای برگزاری یک رویداد ویژه شب قبل از عرضه این بازی با همکاری توییتر اشاره می‌کند. از تاریخ ۹ دسامبر مصادف با ۱۹ آذر، رأس ساعت ۲۳:۳۰ دنباله‌ای از محتوای مرتبط با بازی سایبرپانک تا صبح روز انتشار بازی علاقه‌مندان را آماده‌ی دریافت این بازی مورد انتظار خواهد کرد. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی این برنامه را در توییتر مشاهده کنید.

تماشای ویدیو در توییتر

در متن توییت سی دی پراجکت رد نوشته که:

«فرقی نمی‌کند که از روز اول معرفی بازی در سال ۲۰۱۲ به توییت کردن درباره سایبرپانک 2077 پرداخته باشید یا اینکه اخیراً به جمع ما پیوسته باشید، بدینوسیله قصد داریم از جامعه مخاطبان خود تشکر کنیم. به همین دلیل، تصمیم گرفتیم تا با همکاری توییتر گیمینگ رویداد ویژه سایبر نایت را برگزار کنیم.»

همان‌طور که مشاهده می‌کنید، تیم انتشار بازی هنوز در مراحل اولیه‌ی برنامه‌ریزی برای این رویداد قرار دارند. مطمئناً در روزهای پیس رو، جزئیات بیشتری از این برنامه منتشر خواهد شد. در هر حال، اطلاعات ما از نحوه‌ی برگزاری این رویداد فعلاً خیلی محدود است. احتمالاً تمرکز این برنامه بیشتر روی یک پرسش و پاسخ بین طرفداران و توسعه‌دهندگان بازی معطوف شده و به مرور اتفاقاتی که در طول این سال‌ها تجربه کردیم خواهند پرداخت. هنوز مشخص نیست که آیا فرایند پرسش و پاسخ به‌صورت زنده انجام خواهد شد یا خیر؛ اما باتوجه به اینکه این برنامه با همکاری توییتر انجام می‌گیرد، احتمال این اتفاق بالا خواهد بود.

رویداد سایبرنایت بازی Cyberpunk 2077

ضمن اینکه می‌توان انتظار انتشار یک سری محتوای اختصاصی برای شب قبل از عرضه بازی را داشت. هنوز نمی‌توان درباره این موضوع به‌صورت مشخص اظهارنظر کرد. در پایان نیز وعده یک اتفاق غیرمنتظره به طرفداران داده می‌شود که می‌تواند بسیار هیجان انگیز باشد.

بعد از گذشت سال‌ها از فرایند توسعه و ساخت بازی، و همچنین تأخیرها و تعویق‌های متعدد، به نظر می‌رسد که بالاخره به تاریخ انتشار قطعی این بازی هیجان انگیز و مورد انتظار رسیدیم. باید دید که توسعه‌دهندگان این بازی چه سورپرایزی را برای طرفداران در نظر گرفتند. ممکن است مانند اتفاقی که برای The Witcher 3 نیز افتاد، انتشار یک محتوای الحاقی رایگان بلافاصله بعد از عرضه بازی را داشته باشیم؛ اما در هرحال هیچ اطلاعاتی از آن در دست نیست. درحال حاضر فقط باید تا چهارشنبه هفته آینده منتظر ماند.

Cyberpunk 2077 پنج شنبه هفته آینده برای پلی استیشن 4 و 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و سری اس و پی سی منتشر خواهد شد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده