نویسنده: میلاد فاطمی
// جمعه, ۱۴ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۰

نمرات و نظرات مثبت منتقدان در تریلر جدید بازی Demon’s Souls

پس از اینکه نسخه ریمیک بازی Demon’s Souls روانه بازار شد، به‌تازگی سونی تریلر کوتاهی از این بازی با تمرکز روی مرور نمرات و نظرات مثبت منتقدین منتشر کرد.

برای اولی‌بار در سال ۲۰۱۲ بود که استودیوی فرام‌سافتور با همکاری سونی یک بازی انحصاری برای کنسول پلی استیشن 3 منتشر کردند. بازی Demon’s Souls در ابتدا نتوانست آن‌طور که باید موفق ظاهر شود و در کشور ژاپن به یک شکست برای تیم سازنده تبدیل شد. پس از این اتفاق بود که سونی تصمیم گرفت بازی خود را برای سایر کشورها عرضه کند.

پس از گذشت حدود هشت سال از آن زمان، استودیوی بلوپوینت گیمز (Bluepoint Games) همزمان با عرضه کنسول نسل نهمی پلی استیشن 5، تصمیم به انتشار یک نسخه ریمیک و بازسازی شده از بازی Demon’s Souls گرفت. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که این نسخه از بازی نیز توانست با حفظ هسته اصلی نسخه اصلی بازی، اثری با اتمسفر و فضاسازی قوی برای کاربران کنسول PS5 تولید کند.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، سونی ساعاتی پیش تریلر کوتاهی از بازی Demon’s Souls با تمرکز روی نمرات و نظرات مثبت منتقدین منتشر کرد. ویدیویی که درکنار نمایش لحظات و بخش‌هایی از بازی، نمایانگر موفقیت آن حداقل از نظر کارشناسان و صاحب‌نظران است. در ادامه شما را به تماشای این تریلر تازه منتشر شده دعوت می‌کنم.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Demon’s Souls تنها برای کاربران پلی استیشن 5 در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. اگر شما هم فرصت تجربه این بازی را پیدا کرده‌اید، لطفا نظرات خود درخصوص آن را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده