نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۹

کریتوس احتمالاً اسکین جدید بازی فورتنایت در فصل 5 خواهد بود

کریتوس، پروتاگونیست اسطوره‌ای مجموعه بازی‌های خدای جنگ (God of War)، به احتمال زیادی در فصل جدید بازی فورتنایت به اسکین‌های بازی اضافه خواهد شد.

فصل پنجم بازی فورتنایت از امروز کار خود را شروع کرده و این به‌معنی این است که استودیوی اپیک گیمز، به‌عنوان توسعه‌دهنده این بازی در ادامه به معرفی اسکین‌های کاراکتر جدید بازی خواهد پرداخت. درحالی که تا به اینجای کار، شخصیت اصلی سریال مندلورین برجسته‌ترین شخصیتی بوده که به این مجموعه اضافه شد، به نظر می‌رسد که یکی از چهره‌های شاخص پلی استیشن نیز به‌زودی به این جمع خواهد پیوست.

ظاهراً کریتوس، خدای جنگ افسانه‌ای مجموعه God of War در فصل پنجم بازی فورتنایت، اسکین جدید بازی خواهد بود. حساب رسمی پلی استیشن در توییتر، امروز تیزر جدیدی را از بازی فورتنایت منتشر کرده که به معرفی یک شخصیت تازه می‌پردازد. شخصیتی که قاتل خدایان معرفی شده و از مهم‌ترین کاراکترهای فصل پنجم خواهد بود.

کریتوس پروتاگونیست سری خدای جنگ در بازی فورتنایت

درحالی که ظاهراً قرار بر این بوده که فعلاً به همین تیزر کوتاه بسنده شود، به نظر می‌رسد که پلی استیشن کمی زود ماهیت این کاراکتر را فاش کرده است. برخی از کاربران PS4 و PS5 تصویر تبلیغاتی جدیدی را در داشبورد کنسول خود مشاهده کردند که کاراکتر کریتوس را برای بازی فورتنایت معرفی می‌کند. بنابراین به نظر می‌رسد که این قضیه قطعی بوده و در فصل جدید فورتنایت شاهد حضور خدای جنگ خواهیم بود.

درحالی هنوز به‌صورت ویژه به این نکته اشاره نشده، می‌توان انتظار داشت که این اسکین به صورتی انحصاری برای کاربران فورتنایت در سیستم‌های پلی استیشن عرضه خواهد شد. لذا احتمال دیدن یکی از مهم‌ترین چهره‌های اختصاصی پلی استیشن در کنسول‌های ایکس باکس، سوییچ یا سایر پلتفرم‌ها بعید به نظر می‌رسد. بااین حال، هنوز نمی‌توان به‌صورت قطعی در این مورد اظهارنظر کرد. فورتنایت تا همینجای کار هم بارها اقدام به سنت شکنی کرده و همچنان احتمال دسترسی سایر پلتفرم‌ها به این اسکین دور از ذهن نیست.

هنوز تاریخ مشخصی برای ورود کریتوس به فورتنایت اعلام نشده است. اما احتمالاً خیلی زود شاهد این اتفاق خواهیم بود. تصور مشاهده کریتوس درحال اجرای ایموت‌های دب و فلوس یا حرکات موزون او با آهنگ‌های ریک استلی هم از اتفاق غیرمنتظره‌ای است که تنها در سال ۲۰۲۰ می‌توانستیم انتظار آن را داشته باشیم.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده