// دوشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۲

فروش مجموعه Persona به ۱۳.۱ میلیون نسخه رسید

شرکت سگا در گزارش مالی اخیر خود اعلام کرده که فروش کلی مجموعه Persona به ۱۳.۱ میلیون نسخه و Shin Megami Tensei به ۱۷.۴ میلیون نسخه رسیده است.

Shin Megami Tensei را می‌توان یکی از مجموعه‌‌های جذاب شرکت سگا دانست که یک مجموعه مادر برای Persona هم به حساب می‌آید. بااینکه اکثر نسخه‌های شین مگامی تنسی قدیمی روی کنسول‌های نینتندو عرضه شده است، اما گزارش مالی اخیر نینتندو خبر از موفقیت فروش این مجموعه جذاب و سرگرم کننده در سبک نقش‌آفرینی شرقی می‌دهد.

سگا به‌تازگی آمار فروش مجموعه شین مگامی تنسی و پرسونا را منتشر کرده است. مجموعه پرسونا توانسته است به فروش ۱۳.۱ میلیون نسخه‌ای دست پیدا کند. بخش اعظمی از این فروش، به‌خاطر بازی Persona 5 و همچنین بازی Persona 5 Royal بوده است (نسخه رویال توانست آمار فروش این مجموعه در غرب را بشکند). همچنین دراین‌میان بد نیست به عرضه بازی Persona 4 Golden برای کامپیوتر هم اشاره کنیم که فروش خوبی را روی پی سی تجربه کرد.

این در حالی است که تابه‌امروز ۳۰ نسخه از مجموعه شین مگامی تنسی روانه بازار شده است (با درنظرگرفتن تمامی نسخه‌های رایگان این مجموعه). به‌عبارتی از عرضه اولین نسخه از مجموعه در سال ۱۹۹۶ تا آخرین نسخه، ۱۷.۴ میلیون نسخه از بازی‌های پرمیوم به‌فروش رسیده است. بااینکه ریمستر نسخه شرقی بازی Shin Megami Tensei III Nocturne روی پلی استیشن 4 با مشکلات فنی روبه‌رو شد، اما نباید فراموش کنیم که نسخه غربی، درکنار بازی Shin Megami Tensei V، سال آینده در اختیار کاربران غربی نینتندو سوییچ قرار خواهد گرفت (البته ریمستر نسخه سوم در غرب برای پلی استیشن 4 هم عرضه می‌شود).

باتوجه‌به موفقیت عرضه پرسونا 4 گلدن روی پی سی، باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا سگا نسخه‌های بیشتری از این مجموعه را روی استیم عرضه خواهد کرد یا خیر. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده