نویسنده: میلاد فاطمی
// یکشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۰

مراسمی به‌مناسبت ۲۵ سالگی پوکمون در سال ۲۰۲۱ برگزار می‌شود

کم‌کم تولد ۲۵ سالگی مجموعه پرطرفدار پوکمون فرا می‌رسد. به‌همین مناسبت به‌تازگی حساب رسمی توییتر Pokemon از برگزاری مراسم جشنی در سال ۲۰۲۱ خبر داد. 

سال ۱۹۹۶ میلادی بود که برای‌ اولین‌بار یک بازی ویدیویی براساس شخصیت‌های جدید و بامزه‌ای عرضه شد. Pokemon به‌سرعت توانست محبوبیت و طرفداران زیادی در سراسر جهان کسب کند؛ این میزان از محبوبیت به‌حدی رسید که پس از گذشت مدتی پوکمون‌ها از قالب بازی‌های ویدیویی نیز فراتر رفته و بازی‌های کارتی و پرده نقره‌ای سینما میزبان بعدی این کاراکترها شدند.

در جدیدترین اخبار بازی، باتوجه به اینکه سال آینده تولد ۲۵ سالگی پوکمون فرا می‌رسد، به‌نظر می‌رسد که قرار است برنامه‌ها و جشنی به‌ این منظور برگزار شود. ساعاتی پیش بود که  حساب رسمی توییتر Pokemon اعلام کرد که به‌مناسبت ۲۵ سالگی این مجموعه رویدادی در سال ۲۰۲۱ برگزار می‌شود. البته باید توجه داشته باشید که تا این لحظه هنوز اطلاعات و جزییات دقیقی از محتوای این رویداد منتشر نشده است. 

باتوجه به اینکه در سال ۲۰۲۰ میلادی به‌غیر از انتشار بسته الحاقی برای بازی Pokemon Sword and Shield، شاهد اثر جدیدی از این مجموعه نبودیم، شایعات زیادی مطرح شده که در این رویداد پیش‌رو احتمالا از یک بازی جدید رونمایی خواهد شد. 

از طرفی اما از آنجایی که آخرین نسخه بازسازی شده از این مجموعه به سال ۲۰۱۴ و بازی Pokemon Omega Ruby and Alpha Sapphire برمی‌گردد، احتمال اینکه بالاخره پس از درخواست‌های فراوان طرفداران، شاهد معرفی نسخه بازسازی شده بازی Diamond and Pearl باشیم نیز زیاد است.

حال باید منتظر ماند و دید طی روزها و ماه‌های آینده Game Freak و شرکت Pokemon چه اطلاعاتی در این زمینه اعلام خواهند کرد. اگر شما هم از طرفداران پوکمون‌ها هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود درخصوص برنامه‌های احتمالی سال آینده تیم سازنده را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده