// چهار شنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۲

بسته الحاقی Curse of Osiris بازی Destiny 2 سطح نهایی شما را افزایش می‌دهد

بسته الحاقی Curse of Osiris بازی Destiny 2 میزان سطح شما در بخش سطح شخصیت و Power Level بازی را افزایش می‌دهد.

به‌تازگی کمپانی اکتیویژن و استودیو بانجی، ناشر و سازنده بازی Destiny 2، اطلاعاتی را درباره میزان سطح بازی پس از دریافت بسته الحاقی Curse of Osiris منتشر کرده‌اند. با این بسته الحاقی، ماکزیمم سطح اصلی بازیکنان و Power Level آن‌ها افزایش پیدا می‌کند.

با توجه به اخبار بازی منتشر شده، در گذشته بالاترین لول بازی برای شخصیت‌ها ۲۰ بود و پاور لول خود را نهایت تا ۳۰۰ (که از طریق مادهای بازی به ۳۰۵ نیز می‌رسید) می‌توانستید افزایش دهید و پس از بسته الحاقی Curse of Osiris، می‌توانید سطح شخصیت خود را به ۲۵ برسانید و پاور لول خود را تا ۳۳۰ افزایش دهید. انتظار می‌رود همانند گذشته بازیکنان بتوانند پاور لول خود را به واسطه‌ی مادها به ۳۳۵ نیز برسانند.

جدای از این مورد، در بسته الحاقی Curse of Osiris شخصیتی جدید به نام ساگیرا به بازیکنان معرفی خواهد شد که صداپیشگی وی بر عهده مورنا باکارین است. از کارهای قدیم وی می‌توان به ایفای نقش در سریال Firefly، فیلم Deadpool و سریال Gotham اشاره کرد. همچنین شاهد بازگشت شخصیت Brother Vance نیز هستیم که برای اولین بار، در نسخه اول بازی Destiny با او آشنا شدیم.

بسته الحاقی Curse of Osiris در تاریخ ۱۴ آذرماه (پنج دسامبر) عرضه خواهد شد و اگر سیزن پس بازی را خریداری کرده باشید، این بسته الحاقی را به رایگان دریافت خواهید کرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده