نویسنده: میلاد فاطمی
// یکشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۸

خالق بازی Super Smash Bros از میزان فضای SSD پلی استیشن 5 ابراز نگرانی کرد

ماساهیرو ساکورای، خالق بازی مبارزه‌ای Super Smash Bros، درحالیکه تحت تاثیر قدرت و سرعت پلی استیشن 5 قرار گرفته اما میزان فضای قابل استفاده SSD آن را ناکافی می‌داند.

چند روزی است که نسل نهم کنسول‌های خانگی با عرضه پلی استیشن 5 و ایکس باکس‌های جدید به‌صورت رسمی شروع شده است. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که حتی پیش از عرضه این کنسول‌ها بسیاری از توسعه‌دهندگان و استودیو‌های بازی‌سازی به تعریف و تمجید از قدرت و ویژگی‌های نوآورانه آن‌ها پرداخته بودند.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، دقایقی پیش ماساهیرو ساکورای، خالق بازی مبارزه‌ای Super Smash Bros، نیز در ستون مخصوص خود در مجله فامیتسو درمورد کنسول پلی استیشن 5 سونی نظرات جالبی ارایه داده است. او در وهله اول PS5 را یک کنسول بسیار بزرگ دانست. براساس صحبت‌های ساکورای، به‌نظر می‌رسد او به‌شدت تحت تاثیر قدرت و سرعت بالای این کنسول درکنار روند راحت تجربه بازی‌های پلی استیشن 4 در آن قرار گرفته است. او همچنین پشتیبانی از پوشه‌بندی اپلیکیشن‌ها را قابلیت خوبی می‌داند که سونی بهتر است در رابط کاربری خود آن را لحاظ کند.

درکنار تمام تمجیدهای صورت گرفته شده ساکورای از کنسول نسل نهمی سونی، اما بزرگ‌ترین مسئله نگران‌کننده از نظر او میزان فضای SSD کنسول است. او اعتقاد دارد این میزان قابل استفاده توسط کاربران، بسیار کم است و به‌سرعت پُر خواهد شد. 

حال نوبت شما است تا نظرات خود درخصوص صحبت‌های ساکورای و درکل ویژگی‌های کنسول پلی استیشن 5 را با ما نیز به اشتراک گبذارید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده