نویسنده: میلاد فاطمی
// جمعه, ۷ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۵

ویدیوهایی با محوریت خلاقیت کاربران در طراحی ظاهر پلی استیشن 5 منتشر شد

پلی استیشن 5 به‌لطف قابلیت جداسازی پنل‌های کناری، دستخوش تغییراتی شده و کاربران بنابه سلیقه شخصی، کنسول‌های خود را طراحی‌های جذابی کرده‌اند.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، در جریان هستید که پنل‌های کناری کنسول پلی استیشن 5 به‌راحتی قابل جداشدن هستند. احتمالا به‌منظور ارتقای راحت حافظه SSD دستگاه، سونی این قابلیت را برای کاربران خود مهیا کرده است.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد در همین زمان کوتاه پس از عرضه کنسول کاربران زیادی دست به کار شده‌ و پنل‌های سفید رنگ پلی استیشن 5 را با طرح‌ها و رنگ‌های مدنظر خود تغییر داده‌اند. البته این خلاقیت کاربران تنها به بدنه کنسول ختم نمی‌شود، بلکه آنها حتی رنگ کنترلر دوال سنس خود را نیز تغییر داده‌اند. در ادامه شما را به تماشای بخشی از طراحی‌های خلاقانه کاربران پلی استیشن 5 دعوت می‌کنم.

پلی استیشن 5 با طرح اسپایدرمن

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود ویدیو از آپارات

زمان زیادی از شروع رسمی کنسول‌های نسل نهم نگذشته است. همان‌طور که احتمالا اطلاع دارید مایکروسافت در ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس خود سعی کرده کنسول‌هایی با ظاهر ساده‌ای را ارایه دهد اما از طرفی سونی با پلی استیشن 5 طراحی آینده نگرانانه‌تر و نامتعارف‌تری را برگزیده است.

حال نوبت شما است تا نظرات خود در خصوص این طراحی‌های صورت گرفته شده توسط کاربران را با ما نیز به اشتراک بگذارید. 


منبع pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده