نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۱۵

دماسنج: از عصبانیت زلاتان تا خوشحالی فیل اسپنسر

در دماسنج این هفته، از تاخیر در عرضه بسته الحاقی کاپ‌هد می‌گوییم، به زلاتان و داستانش با EA می‌پردازیم و از خوشحالی فیل اسپنسر صحبت می‌کنیم.

در سومین قسمت از دماسنج که به صورت مجزا منتشر می‌شود، مانند همیشه در مدت زمانی کوتاه مهم‌ترین اخبار هفته گذشته را باهم مرور می‌کنیم تا ببینیم در این هفت روز در دنیای بازی‌های ویدیویی چه اتفاقاتی رخ داد.

اگر فرصت نکردید که اخبار دنیای بازی‌های ویدیویی را رصد کنید، تماشای دماسنج این هفته را از دست ندهید:

دانلود از آپاراتتماشا در یوتیوب

خوشحالی فیل اسپنسر از تاخیر خوردن هیلو اینفینیت

ما در زمان دبیرستان، دوستی داشتیم که همیشه موقع فوتبال بازی کردن، درون دروازه می‌ایستاد همیشه هم گل‌های فوق‌العاده بدی می‌خورد. هر موقع هم اعتراض می‌کردیم، می‌گفت از عمد گل خوردم. این داستان شده حکایت فیل اسپنسر. جناب اسپنسر عزیز هفته پیش در مصاحبه‌ای اعلام کردند که از تاخیر خورد بازی هیلو اینفینیت خوشحال هستند. چون با توجه به کمبود فعلی کنسول‌های سری اس و سری ایکس، اگر بازی همزمان با عرضه کنسول‌های نسل نهمی مایکروسافت منتشر می‌شد، خیلی از افراد نمی‌توانستند به تجربه بازی بپردازند. به همین دلیل هم خوشحال هستم زیرا زمانی که بازی در سال ۲۰۲۱ عرضه شود، به احتمال بسیار زیاد همه کنسول‌های نسل نهمی خود را خریداری کرده‌اند. به همین خوشحالم زیرا زمانی که بازی عرضه شود، به احتمال بسیار زیاد مشکل کمبود کنسول نیز حل خواهد شد. برادر من، خب آخه چرا این حرف‌هارو می‌زنی؟ چرا توجیه می‌کنی؟ شما کنسول رو عرضه کردی، بازی روز عرضه برای کنسول جدید منتشر نکردی! خب من بعد از خریدن کنسول، باید به عنوان دکور از آن استفاده کنم؟

تاخیر مجدد در انتشار بسته الحاقی بازی کاپ‌هد

یا اعضای استودیو MDHR هم‌زمان هفت الی هشت تا شغل دارند، یا اینکه رسما در حال گول زدن ما هستند. بابا سایبرپانک با اون همه بزرگی و هایپش اینقدر تاخیر نخورد و اعضای استودیو سی‌دی پراجکت رد اینقدر برای انتشار بازی‌شان ادا در نیاوردند که شما برای یک بسته الحاقی اینقدر مارا علاف کردید. با اینکه من خودم عاشق کاپ‌هد هستم، ولی پیشنهاد می‌کنم که حتما بچه‌های MDHR در کلاس‌های مدیریت زمان ثبت‌نام کنند. بعد از عرضه اولیه کاپ‌هد، اعلام کردید که در حال ساخت یک بسته الحاقی برای بازی هستید که قرار است ۲۰‍‍۱۹ منتشر شود. کمی بعد اعلام کردید که این DLC با یک سال تاخیر در سال ۲۰۲۰ منتشر می‌شود و هفته پیش هم که آب پاکی را ریختید روی دست طرفداران و طی بیانیه‌ای رسمی اعلام کردید که به دلیل شیوع ویروس کرونا، انتشار این بسته الحاقی به سال ۲۰۲۱ موکول شده است! خلاصه اگر دست تنهایید، حتما از طریق فرم تماس با ما با زومجی تماس بگیرید، سعی می‌کنیم کمکتون کنیم.

ناراحتی زلاتان از حضورش در فیفا

آخه پیرمرد، سن شما برای این کارها خیلی بالا رفته. بله زلاتان جان با شما هستم. پدرجان، شما سنی ازت گذشته بخدا. دو سال دیگر باید بشینی کنار ساحل با نوه‌هایت قصر شنی بسازی بعد هفته پیش از EA بخاطر استفاده از ظاهرت در بازی فیفا شاکی شدی؟ فکر کنم حتی دچار فراموشی هم شدی. از فیفا ۹۶ شما در بازی‌های فیفا حضور داری، بعد الان که دیدی ریتینگت کم شده از طرف دیگر هم دیوید بکهام قرارداد ۴۰ میلیون دلاری با EA بسته، دل شما هم خواسته؟ بعد چون ناراحت شدی، EA رو متهم کردی؟ الکترونیک آرتز هم خیلی مستقیم طی بیانیه‌ای اعلام کرد که ما تیم آث میلان قرارداد همکاری داریم و می‌تونیم از نام و چهره همه بازیکنان این تیم استفاده کنیم! زلاتان جان شما واقعا فکر کردی EA دم به تله می‌دهد؟ حالا توهم ناراحت نباش. وقتی از فوتبال بازنشسته شدی، در فیفا ۴۳ کارت آیکونت قرار می‌گیره.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده