نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۴ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۳

نمرات و نظرات مثبت منتقدان در تریلر جدید بازی Spider-Man: Miles Morales

به‌تازگی بازی Spider-Man: Miles Morales عرضه شد و توانست محبوبیت زیادی نیز کسب کند. حال اینسامنیاک گیمز به‌‌همین مناسبت تریلری با تمرکز روی مرور نمرات و نظرات مثبت منتقدین منتشر کرد.

 دنیای مارول پرشده از شخصیت‌های منحصربه‌فرد و جذاب هر کدام طرفداران زیادی دارند. شاید اما بتوان گفت کاراکتر اسپایدرمن به‌دلایل مختلفی یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های ابرقهرمانی به‌حساب می‌آيد. 

سال ۲۰۱۸ بود که استودیوی اینسامنیاک گیمز بازی انحصاری برای پلی استیشن 4 بامحوریت این شخصیت روانه بازار کرد؛ اثری که توانست به‌عنوان یکی از موفق‌ترین بازی‌های نسل هشتم نیز شناخته شود. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که در جریان رویداد پلی استیشن 5 بود که این استودیو از نسخه جدیدی تحت عنوان Spider-Man: Miles Morales رونمایی کرد.

حال پس از اینکه چند روز پیش این بازی به‌صورت رسمی عرضه شد، در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش تیم سازنده با انتشار تریلری نمرات و نظرات مثبتی که منتقدین به این بازی نسبت داده‌اند را مرور کرد.

دانلود ویدیو از آپارات

همان‌طور که احتمالا مشاهده کردید، استودیوی اینسامنیاک گیمز سعی کرده با ترکیب صحنه‌های نفس‌گیر بازی به‌همراه یک موسیقی زیبا، جذابیت ابن ویدیو را دوچندان کند. درحال حاضر بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales روی دو پلتفرم پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 در دسترس علاقه‌مندان خود قرار دارد.

«اسپایدرمن: مایلز مورالز» را یک بسته‌ی الحاقی گران‌قیمت برای بازی Marvel's Spider-Man سال ۲۰۱۸ میلادی ندانید. این ویدیوگیم بسیار خوب، هویت و جایگاه خود را دارد و تبدیل به یک محصول ارزشمند ۵۰ دلاری می‌شود. اگر از تار افکندن با پیتر پارکر در بازی «اسپایدرمن» لذت بردید، «مایلز مورالز» به هیچ عنوان شما را ناامید نخواهد کرد» این جملات تنها چکیده‌ای از نقد زومجی از این نسخه از بازی اسپایدرمن است.

اگر شما هم بازی Spider-Man: Miles Morales را تجربه کرده‌اید، لطفا نظرات خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده