نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۸

جیم رایان: موفقیت پلی استیشن 5 حداقل تا پنج سال آینده تضمین شده است

جیم رایان، مدیر پلی استیشن، در مصاحبه خود ضمن امیدواری از پلی استیشن 5 با اطمینان اعلام کرد که موفقیت این کنسول حداقل تا پنج سال آینده ادامه خواهد داشت.

چندین سال است که بسیاری معتقد هستند روش سنتی تجربه بازی‌های ویدیویی روبه انقراض است؛ روشی که به‌جای عرضه کنسول‌های خانگی جدید همچون گذشته، سرویس‌های ابری جایگزین آن‌ها خواهند شد. 

فروش قابل‌توجه و موفقیت‌هایی که سونی و مایکروسافت در همین روزهای ابتدایی شروع نسل نهم تجربه کرده‌اند، حاکی از آن است که حداقل فعلا نباید منتظر همه‌گیر شدن سرویس‌های ابری و کم فروغ شدن کنسول‌های خانگی باشیم.

در همین رابطه جیم رایان، مدیر پلی استیشن، در مصاحبه اخیر خود با اطمینان اعلام کرد کرد که در سال‌های پیش‌رو کنسول پلی استیشن 5 عملکرد و فروش فوق‌العاده‌ای را تجربه خواهد کرد. او در بخشی از مصاحبه خود به این موضوع اشاره کرد که مدتی است مردم پیش‌بینی می‌کنند که کنسول‌های خانگی سنتی و نسل‌های آن به‌زودی مفهوم خود را از دست خواهند داد؛ پیش‌بینی‌هایی که هنوز به واقعیت نرسیده‌اند. او همچنین با اطمینان تاکید کرد که کنسول پلی استیشن 5 حداقل تا پنج سال آینده به موفقیت خود ادامه خواهد داد. 

جیم رایان، مدیر اجرایی برند پلی استیشن سونی با لباس قرمز در تصویر جذاب

«در بیشتر سال‌های حضورم در پلی استیشن شنیدم که مردم می‌گفتند این نسل از کنسول‌های خانگی آخرین نسل است؛ چراکه یک سیستم جدید قرار است جایگزین آن شود. من مطمئن هستم که این گروه از مردم بسیار آگاه و باهوش هستند، اما هنوز زمان آن فرا نرسیده است. 

من احساس بسیار مثبتی درخصوص سال‌های پیش‌روی پلی استیشن 5 دارم. به‌نظرم موفقیت این کنسول حداقل تا پنج سال آینده همچنان ادامه خواهد داشت. بعد از آن را کسی چه می‌داند؟ باوجود نسخه‌های تجاری و چالش‌های تکنولوژی که در حال حاضر وجود دارند، من فکر می‌کنم سیستم‌های ابری بالاخره یک روزی در سال‌های آینده اهمیت خود را در این زمینه پیدا خواهند کرد. پس از آنکه این اتفاق رخ داد با دقت آن را بررسی می‌کنیم.»

سونی در نسل هشتم کنسول‌های خانگی با پلی استیشن 4 توانست رکوردهای زیادی را جابه‌جا و فروش فوق‌العده‌ای را تجربه کند. باید منتظر ماند و دید این روند مثبت در رابطه با کنسول پلی استیشن 5 نیز همچنان ادامه خواهد داشت یا خیر؟ لطفا شما هم نظرات و پیش‌بینی‌های خود در این زمینه را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده