نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۶

دماسنج: از بازی جدید جیمز باند تا اعلام نامزدهای گیم اواردز 2020

در آیتم دماسنج این هفته، سری می‌زنیم به مهم‌ترین اخبار دنیای بازی‌های ویدیویی و از بازی جدید جیمز باند می‌گوییم و سری می‌زنیم به نامزدهای مراسم گیم‌اواردز سال ۲۰۲۰.

در دومین قسمت از دماسنج که به صورت مجزا منتشر می‌شود، مانند همیشه در مدت زمانی کوتاه مهم‌ترین اخبار هفته گذشته را باهم مرور می‌کنیم تا ببینیم در این هفت روز در دنیای بازی‌های ویدیویی چه اتفاقاتی رخ داد.

اگر فرصت نکردید که اخبار دنیای بازی‌های ویدیویی را رصد کنید، تماشای دماسنج این هفته را از دست ندهید:

تماشا در یوتیوب

رونمایی IO Interactive از پروژه جیمز باند

آقا قدیم‌ها که من بچه بودم، می‌رفتیم پیش آقا محسن، می‌گفتیم سلام آقا محسن. بازی جدید چی دارین؟‌ آقا محسن هم یه سری بازی از زیر ویترین در می‌آورد ما هم شانسی یکی انتخاب می‌کردیم. مثلا مکس پین و IGI و ایجنت کارتر را ما اینجوری بازی کردیم. این خبرا نبود که بیان از ۱۰ سال قبل بازی رو رونمایی کنن و هایپ‌ها را بالا ببرند. متاسفانه دوستان عزیز سازنده هرچی صفت بد وجود دارد، خیلی سریع آن‌ها را یاد می‌گیرند. هفته گذشته، IO Interactive عزیز، سازنده هیتمن، تیزری ۵۰ ثانیه‌ای منتشر کرد از گلوله‌ای که در حال رفتن به درون لوله تفنگ است. در انتهای این تیزر هم لوگوی ۰۰۷ نشان داده شد و اعلام شد که آن‌ها در حال کار روی بازی جدیدی از مجموعه جیمز باند هستند. واقعا خسته نباشید.

مدیر پلی‌استیشن: حافظه پلی‌استیشن ۵ کافی است

جناب جیم رایان، مدیر پلی‌استیشن هفته پیش با مصاحبه‌هایی که انجام داد، کولاک کرد. با اینکه همه دنیا یک‌صدا از ظرفیت حدود ۶۷۰ گیگابایتی پلی‌استیشن 5 ناراضی هستند، ایشان در مصاحبه‌ای اعلام کردند که هیچ نگرانی‌ای وجود ندارد. بعد از بررسی‌هایی که ما انجام دادیم، به این نتیجه رسیدیم که ۶۷۰ گیگابایت کاملا فضای مناسبی برای بسیاری از کاربرها است. جناب جیم رایان عزیز، این صحبت‌ها را لطفا به اکتیویژن بزن. بله. کال او دیوتی کلد وار بدون هیچ محتوای اضافی در حدود ۲۰۰ گیگابایت فضا اشغال می‌کند. سالیانه هم به طور متوسط ۵ ترابایت برای بازی بروزرسانی منتشر می‌شود. بعد شما ادعا می‌کنید ۶۷۰ گیگابایت کافی است؟ حالا باز جای شکرش باقی است که فضا برای بیشتر کردن حافظه در پلی‌استیشن ۵ وجود دارد. چه بگویم در وصف ایکس‌باکس سری اس! ۳۰۰ گیگابایت؟ خب دوست عزیز من، با خرید یک سری اس و نصب کردن نسخه جدید Call fo Duty کل فضای کنسول که پر می‌شود! بعد هم باید ۲۲۰ دلار پرداخت کنیم و یک حافظه یک ترابایتی مخصوص ایکس‌باکس بگیریم. یعنی شما ۳۰۰ دلار پول کنسول را پرداخت کردی، ۲۲۰ دلار دیگر هم باید برای حافظه اضافی پول خرج کنی که جمع آن‌ها می‌شود ۵۲۰ دلار. خب چه دلیل منطقی‌ای وجود دارد که من ایکس باکس سری ایکس نخرم؟

اعلام نامزدهای گیم اواردز ۲۰۲۰

مهم‌ترین خبر هفته گذشته هم قطعا اعلام نامزدهای گیم اورادز ۲۰۲۰ بود. The Last of Us Part II که رسما کولاک کرد و در بسیاری از بخش‌های مختلف نامزد دریافت جایزه شد و به این ترتیب تبدیل به رکورددار نامزدی در این مراسم شد. از طرف دیگر به دلیل عرضه بازی‌های بسیار هیجان‌انگیز، امسال قطعا شاهد رقابتی بسیار نفس‌گیر بین نامزدهای مختلف هستیم. بازی‌های Ghost of Tsushima، DOOM Eternal، Dreams، Hades، Animal Crossing و تعداد بی‌شمار دیگری از بازی‌ها در بخش‌های مختلف در این مراسم نامزد شدند. مراسم امسال هم که جمعه، ۲۱ آذر ساعت ۵ صبح به وقت تهران برگزار می‌شود. 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده