// شنبه, ۱ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۶

ویدیوی جدید Returnal نبرد کاراکتر بازی با بیگانگان فضایی را نشان می‌دهد

بخش‌های کوتاهی از گیم‌پلی بازی Returnal در ویدیوکست جدیدی که از سازندگان بازی منتشر شده است، نمایش داده شد.

سونی در طی کنفرانس خبری که در خرداد ماه برگزار کرد، به طرز غافل‌گیر‌کننده‌ای از تعداد بسیار زیادی از بازی‌های انحصاری پلی‌ استیشن 5 رونمایی کرد که از میان آن‌ها بازی Returnal از استودیو‌ی فنلاندی Housemarque که با پشتیبانی کامل سونی ساخته می‌شود، توانست توجه‌ بسیاری را به خود جلب کند. به تازگی بخش‌های کوتاهی از گیم پلی این ویدیو طی ویدیوکست جدیدی که سازندگان آن به اشتراک گذاشته‌اند، نمایش داده شده است.

بازی Returnal هنوز کاملاً از تاریخ انتشار آن در سال ۲۰۲۱ برای پلی استیشن ۵ فاصله دارد اما به تازگی بخش‌های مختصری از گیم پلی بازی از طریق HouseCast، یک ویدیوکست از تیم توسعه دهند‌ه‌ی بازی، منتشر شده است. کارگردان بازی هری کروگر (Harry Krueger) در مورد بازی‌های قبلی استودیو مانند Resogun صحبت می‌کند و همچنین بیان می‌کند که چگونه بازی Returnal بلندپروازانه‌ترین بازی آن‌ها محسوب می‌شود.

در ویدیو نمایش داده شده شخصیت اصلی بازی، که یک کاوشگر فضایی است، در حال مبارزه با موجودات فضایی در دنیای بیگانه‌ها است. به نظر می‌رسد در کنار هدف گیری آزاد، نوعی مکانیک برای قفل کردن دوربین روی دشمنان در بازی وجود دارد. همچنین به نظر می‌رسد که یک قابلیت Dash در بازی وجود دارد که به شما این امکان را می‌دهد در صورت بروز خطر سریعا موقعیت خودتان را تغییر دهید. این مکانیسم در بازی Nex Machina محصول این استودیو که یک بازی تیراندازی از بالا به پایین است، به کار گرفته شده است.

Returnal به صورت انحصاری برای پلی استیشن 5 در نیمه‌ی اول سال ۲۰۲۱ منتشر می‌شود. این بازی علاوه بر اینکه یک بازی شوتر سوم شخص است، از عناصر متعدد Rogue-like مانند دنیاهای تصادفی ایجاد شده در هر دور بازی کردن، آپگریدهای مختلف و قابلیت‌‌های دیگر نیز برخوردار است. به نظر می‌آید که باید مدت زمان بیشتری برای انتشار اطلاعات جدید برای این بازی منتظر بمانیم.

دانلود از آپارات


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده