// پنجشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۱۵

آپدیت های بعدی Star Wars: Squadrons نقشه و دو جنگنده فضایی تازه به بازی اضافه می‌کند

آپدیت‌های پیش رو بازی Star Wars: Squadrons، یک نقشه‌ی مولتی پلیر جدید، دو سفینه‌ و محتویات دیگری را به بازی اضافه خواهد کرد.

بازی Star Wars: Squadrons از استودیو الکترونیک آرتز و استودیوی موتیو (Motive) در مهرماه امسال منتشر شد و توانست نظرات و امتیازات قابل قبولی را از سوی منتقدین و بازیکنان دریافت کند. به نظر می‌آید استودیوی Motive قصد دارد محتویات رایگانی را به‌زودی در دسترس بازیکنان قرار بدهد.

اولین آپدیت بازی Star Wars: Squadrons در ۵ آذرماه منتشر خواهد شد و محتویات رایگانی را از جمله تغییراتی در تعادل بازی و یک نقشه جدید مولتی پلیر به نام Fostar Haven را به بازی اضافه می‌کند. این نقشه در Fleet Battles و Dogfight Mode در دسترس خواهد بود. چهار آیتم جدید از جمله Boost Extension Kit برای جنگنده‌ها و بمب افکن‌ها، Ion Rockets برای رهگیرها و جنگنده‌ها و آیتم‌های جدید دیگری نیز به بازی اضافه خواهد شد.

سازنده‌ی این بازی در زمان نامشخصی در ماه دسامبر، دو Starfighter جدید با نام‌های B-Wing برای New Republic و TIE Defender برای the Empire را به بازی اضافه خواهد کرد. درحالی‌که اولین Starfighter ذکر شده به‌عنوان بمب افکن طبقه‌بندی شده است، دومی یک جنگنده است اما هر کدام ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد خود را دارند؛ برای مثال TIE Defender دارای زره‌های مختلف برای سفینه است اما B-Wing دارای gyro-cockpit خواهد بود.

قابلیت Custom Match نیز به‌زودی به بازی اضافه خواهد شد که به پنج بازیکن در دو تیم اجازه می‌دهد تا در هفت نقشه در مبارزات Dogfight و Fleet Battles مبارزه کنند. به احتمال زیاد محتویات بیشتری نیز در این‌باره برای بازی منتشر خواهد شد. بازیکنان در طی آپدیت‌های پیش رو می‌توانند میزان آسیب و سلامت کشتی اصلی را تغییر دهند، برخی از Starfighters را بن کنند و غیره. حتی یک مرورگر سرور برای جستجوی حریف به بازی اضافه خواهد شد.

شما می‌توانید منتظر  انتشار جزئیات بیشتری درباره‌ی این به‌روزرسانی در هفته‌های آینده باشید. Star Wars: Squadrons هم اکنون برای برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه شده است و ۴۰ دلار قیمت دارد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده