نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۲۹

Star Wars: Squadrons در هفته نخست انتشار ۸۹ میلیون دقیقه استریم شده است

الکترونیک آرتز آمار و ارقام جدیدی را درباره عملکرد بازی Star Wars: Squadrons در هفته اول منتشر کرده که شرایط بسیار خوبی را نشان می‌دهند.

بازی Star Wars: Squadrons در تاریخ ۲ اکتبر (۱۱ مهر) منتشر شده و نظرات و امتیازات قابل قبولی را از سوی منتقدین وبسایت متاکریتیک دریافت کرده است. این بازی از مجموع ۳۷ رأی ثبت شده از سوی نشریات معتبر جهان، نمره ۸۰ از ۱۰۰ را به خود اختصاص داده و حالا به نظر می‌رسد که مخاطبان نیز از آن رضایت نسبی دارند. بعد از اینکه Star Wars: Jedi Fallen Order عملکردی فراتر از انتظارات را از خود به جا گذاشت، اینبار Squadrons به جنبه‌ی متفاوتی از دنیای استاروارز پرداخته و تجربه سرگرم کننده و جذابی را برای طرفداران به ارمغان آورده است.

حالا الکترونیک آرتز، به‌عنوان ناشر این بازی بعد از گذشت یک هفته از زمان عرضه آن، آمار و ارقام جدیدی را ازطریق اکانت توییتر خود به اشتراک گذاشته که عملکرد قابل قبول بازی را نشان می‌دهد. EA در متن این توییت اعلام کرده که Star Wars: Squadrons در هفته اول جمعاً ۸۸.۹۰۰.۰۰۰ دقیقه استریم شده است. این میزان، معادل ۱۶۹ سال پخش مداوم ویدیوهای استریم شده از این بازی است که رقم قابل توجهی به شمار می‌رود. درواقع حالا این آمار قرارگرفتن بازی در صدر جداول فروشگاه‌های دیجیتالی را توجیه می‌کند.

گیم پلی بازی Star Wars: Squadrons

در ادامه این پست، اعلام شده که ۱۵ درصد از کل بازیکنانی که تاکنون Star Wars: Squadrons را تجربه کردند، این بازی را ازطریق هدست‌های واقعیت مجازی تجربه کرده و محبوب‌ترین سفینه‌هایی که در گیم‌پلی خاص این بازی برای نیروهای ربلیون و امپراطوری مورد استفاده قرار گرفته، به ترتیب X-Wing و TIE Interceptor بوده‌اند. هردوی این سفینه‌ها از جمله گزینه‌های کلاسیک موجود در این بازی بوده و انتخاب آن از سوی طرفداران قدیمی سری استاروارز منطقی به نظر می‌رسد.

در بحث تخریب آیتم‌های دنیای بازی، تاکنون ۹۷.۸۵۵.۸۸۴ سفینه Capital و ۵۹۹.۴۸۱.۴۲۲ استارفایتر در جریان بازی نابود شده است. ازبین‌بردن بیش از نیم میلیارد استارفایتر آن هم در عرض یک هفته از زمان انتشار بازی، رقم چشمگیری برای بازی محسوب می‌شود.

درنهایت در این توییت نوشته شده که ۱۵.۹۷۰.۲۷۳ دریفت توسط کاربران منحصر‌به‌فرد این بازی به ثبت رسیده است.

دانلود از آپارات

هنوز قضاوت درباره عملکرد فروش این بازی در مقایسه با آخرین قسمت از سری بازی‌های چندنفره این مجموعه یعنی Star Wars: Battlefront 2 خیلی زود به نظر می‌رسد اما اگر Squadrons حواشی و اتفاقاتی که برای Battlefront 2 افتاد را نداشته باشد، می‌توان انتظار داشت که عملکرد بهتری را نسبت به آن از خود به جا بگذارد.

Star Wars: Squadrons برای برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه شده و ۴۰ دلار قیمت دارد. قابلیت شخصی‌سازی سفینه فضایی و پشتیبانی از واقعیت مجازی از ویژگی‌های این بازی است. کاربران واقعیت مجازی بازی روی پلی استیشن 4 و پی‌سی می‌توانند به‌لطف کراس‌پلی درکنار یکدیگر بازی را تجربه کنند. همچنین استارفایترهای بازی هم هرکدام کلاس‌های متفاوتی دارند و می‌توانید باتوجه‌به شیوه بازی کردن خود، یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

عملکرد بازی Star Wars: Squadrons


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده