// جمعه, ۱۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۸

بسته الحاقی Shadowlands بازی World of Warcraft با یک تریلر سینمایی معرفی شد

در جریان مراسم افتتاحیه بلیزکان ۲۰۱۹، شرکت بلیزارد با انتشار یک تریلر سینمایی زیبا، بسته الحاقی Shadowlands بازی World of Warcraft را معرفی کرد.

در گذشته شایعه شده بود که در مراسم بلیزکان 2019، شرکت بلیزارد اینترتینمنت (Blizzard Entertainment) بسته الحاقی جدید بازی World of Warcraft را معرفی خواهد کرد که Shadowlands نام دارد. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، شرکت بلیزارد در افتتاحیه بلیزکان ۲۰۱۹، با انتشار یک تریلر سینمایی زیبا، بسته الحاقی Shadowlands را معرفی کرد. همچنین پس از تریلر اعلام شد که این بسته الحاقی در سال ۲۰۲۰ عرضه می‌شود. در ادامه می‌توانید تریلر سینمایی این بسته الحاقی را از یوتیوب تماشا کنید.

تماشا از یوتیوب

در جریان بسته الحاقی Shadowlands، یک کلاس قهرمان جدید به بازی اضافه می‌شود و شاهد یک Faction تازه هم خواهیم بود. علاقه‌مندان هم‌اکنون می‌توانند این بسته الحاقی را از فروشگاه بلیزارد بتل‌نت پیش‌خرید کنند. در انتها به این مورد هم اشاره کنم که در جریان بسته الحاقی Shadowlands، تغییراتی روی گیم‌پلی بازی اعمال می‌شود و ویژگی‌های جدیدی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. در جریان تریلر منتشر شده، شاهد پایان دوره لیچ کینگ هستیم. 


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده