// دوشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۵

بازی Kena: Bridge of Spirits احتمالا دوباره تاخیر بخورد

با توجه تاریخ انتشار جدید بازی Kena: Bridge of Spirits در صفحه‌ی رسمی پلی استیشن ۵، به نظر می‌رسد که این بازی تا انتهای سال ۲۰۲۱ میلادی تاخیر خورده است.

بازی Kena: Bridge of Spirits از استودیو امبر لب (Embar Lab) در ماه ژوئن در رویداد نمایش بازی‌های پلی‌ استیشن 5 به عنوان اولین بازی این استودیو مستقل معرفی شد. بازی روایت‌گر داستان کینا است که باید راز و رمزهای حول یک دهکده‌ی رها شده را کشف کند و زمین را با قدرت‌های عرفانی و جادویی خود پاکسازی کند.

این بازی در ابتدا به‌عنوان بازی زمان انتشار کنسول پلی استیشن ۵ معرفی شد اما کمی پیش مشخص شد که زمان انتشار این بازی به سه ماه اول سال ۲۰۲۱ انتقال یافته است. بااین‌حال به نظر می‌آید که این بازی ممکن است باری دیگر نیز تأخیر بخورد.

در وب سایت رسمی پلی استیشن ۵، بازی Kena: Bridge of Spirits یکی از چندین بازی اعلام شده در فهرست بازی‌های انحصاری‌های کنسول پلی استیشن ۵ ذکر شده است اما به طرز عجیبی تاریخ انتشار آن سه ماه چهارم سال ۲۰۲۱ بیان شده است که چند ماه پس از تاریخ انتشار فعلی آن در سه ماه اول سال ۲۰۲۰۱ اعلام شده است. در ادامه می‌توانید نگاهی به این عکس بیندازید.

تاخیر احتمالی بازی Kena: Bridge of Spirits

البته احتمال دارد این تاریخ فقط یک اشتباه تایپی باشد زیرا هیچ خبری در مورد تأخیر بازی Kena: Bridge of Spirits از سمت استودیو Ember Lab اعلام نشده است اما اگر مشتاقانه منتظر تجربه‌ی این بازی هستید، بهتر است درهرصورت آماده‌ی یک تأخیر احتمالی باشید.

بازی Kena: Bridge of Spirits برای کامپیوتر (ازطریق فروشگاه اپیک گیمز)، پلی ‌استیشن 4 و پلی استیشن 5 عرضه می‌شود و دارندگان نسخه پلی استیشن ۴، نسخه‌ی پلی استیشن ۵ را به رایگان دریافت خواهند کرد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده