// شنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۲

بازی Kena: Bridge of Spirits تا اوایل سال ۲۰۲۱ تاخیر خورد

حساب کاربری توییتر Kena: Bridge of Spirits با انتشار یک بیانیه اعلام کرد که این بازی تا اوایل سال ۲۰۲۱ تأخیر خورده است. 

در ماه ژوئن بود که بازی Kena: Bridge of Spirits در رویداد نمایش بازی‌های پلی‌ استیشن 5 معرفی شد. بازی روایت‌گر داستان کینا است که باید راز و رمزهای حول یک دهکده رها شده را متوجه شود. همچنین مشخص شد که Kena: Bridge of Spirits برای کامپیوتر (ازطریق فروشگاه اپیک گیمز)، پلی ‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 5 عرضه می‌شود. دارندگان نسخه PS4، نسخه PS5 را به رایگان کسب خواهند کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر Kena: Bridge of Spirits با انتشار یک بیانیه از سوی استودیو امبر لب (Ember Lab)، سازنده Kena: Bridge of Spirits، اعلام کرده است که این بازی تأخیر خورده و در اوایل سال ۲۰۲۱ عرضه می‌شود. استودیو امبر لب در بیانیه خود گفت «امسال با چالش‌های سختی مواجه بودیم و انتقال محیط کاری ما به خانه، روند پیشرفت را آهسته‌تر از چیزی کرد که فکرش را می‌کردیم. به همین دلیل، تصمیم سختی مبنی بر موکول کردن زمان انتشار Kena: Bridge of Spirits به سه‌ماهه اول ۲۰۲۱ گرفتیم. تصمیم بسیار دشواری بود، اما این انتخاب برای کیفیت بازی و همچنین سلامت تیم لازم بود. از این زمان برای پولیش بیشتر بازی و ارائه تجربه‌ای که شما از ما انتظار دارید و ما خواهان آن هستیم، استفاده خواهیم کرد.»

تأخیر Kena: Bridge of Spirits را می‌توان یک خبر غافل‌گیر کننده دانست، زیرا مدتی پیش بود که گیم‌اینفورمر اطلاعات جالبی و متعددی را از گیم‌پلی بازی در اختیار کاربران قرار داد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده