نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۳۰

کمپین کیک استارتر بازی رومیزی Harry Potter: Catch the Snitch آغاز شد

Harry Potter: Catch the Snitch یک بازی تاکتیکال و رومیزی جدید است که براساس بازی محبوب Quidditch ساخته شده است. کمپین کیک استارتر این بازی از امروز آغاز می‌شود.

Harry Potter: Catch the Snitch جدیدترین بازی رومیزی مبتنی بر آی پی مشهور هری پاتر است که به‌تازگی کمپین حمایتی خود را در کیک استارتر آغاز کرده است. همان‌طور که احتمالاً انتظار دارید، تاکنون چندین بازی رومیزی مختلف براساس این مجموعه محبوب ساخته شده که البته موارد کمی از آن‌ها به بازی کوییدیش (Quidditch) می‌پردازند. ضمن اینکه این بازی‌ها معمولاً در سطح کیفی متوسط قرار داشته و موفقیت چشمگیری را تجربه نکردند. اما این نسخه جدید و مینیاتوری از شرکت Knight Games، بازی جذاب و باکیفیتی به نظر می‌رسد.

بازی رومیزی Harry Potter: Catch the Snitch

بازی Harry Potter: Catch the Snitch چند تاکتیک ساده و جالب را به بازی Quidditch اضافه می‌کند. در مرحله اول، شما یک تیم را تشکیل می‌دهید که این کار با کارت‌های تاکتیکال و تقسیم کردن آن‌ها در بخش‌های مختلف زمین بازی انجام می‌شود. بعد از آن با انداختن تاس می‌توان موفقیت آمیز بودن هر حرکت را تعیین کرد. بعد از اینکه اسنیچ (Snitch) شناسایی شد، رقابت بین شما و حریف‌ها آغاز شده و اولین کسی که اسنیچ را بگیرد، برنده مسابقه است. اگر به‌دنبال یک بازی تاکتیکی و رومیزی با قوانین ساده و مرتبط با سری هری پاتر هستید، Harry Potter: Catch the Snitch می‌تواند گزینه ایده‌آلی برای شما باشد.

جا دارد به این نکته نیز اشاره کنیم که این اولین باری نیست که استودیوی Knight Games برای این بازی کمپین کیک استارتر تشکیل می‌دهد. اولین کمپین Catch the Snitch هفته گذشته شروع شده بود که بعد از گذشت یک روز به تعویق افتاد. نایت گیمز دلیل این تصمیم را همزمان شدن آن با انتخابات آمریکا بیان کرده بود. حالا کمپین جدید این بازی آغاز شده تا در صورت موفقیت، بودجه مناسبی را برای تولید این بازی تأمین کند.

نکته مهم دیگر، کاهش قیمت ۱۵ دلاری Catch the Snitch به همراه اضافه شدن یک هری پاتر مینیاتوری درکنار این بازی است. ضمن اینکه هدف نهایی سرمایه‌گذاری روی این بازی از ۴۴۲.۶۴۵ دلار به ۵۳.۱۱۷ دلار کاهش یافته است. این تغییر قابل‌توجه می‌تواند شانس موفقیت Knight Games در جذب سرمایه این بازی را به مراتب بیشتر کند. ضمن اینکه جا برای تغییرات بیشتر در اهداف کمپین نیز ایجاد خواهد شد.

در پایان باید اشاره کنیم که کمپین کیک استارتر بازی Harry Potter: Catch the Snitch برای ۲۸ روز آینده برقرار است. شما می‌توانید ازطریق این لینک به صفحه اختصاصی این بازی نگاهی داشته باشید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده