// شنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۲۱

تاریخ پخش قسمت جدید برنامه نایت سیتی وایر بازی Cyberpunk 2077 اعلام شد

حساب کاربری توییتر Cyberpunk 2077 اعلام کرده که جدیدترین قسمت از برنامه نایت سیتی وایر با محوریت جانی سیلورهند ۲۹ آبان ماه پخش می‌شود.

زمانی‌که بازی Cyberpunk 2077 گلد شد، قرار بود در تاریخ ۲۹ آبان ماه (۱۹ نوامبر) در اختیار کاربران کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و گوگل استیدیا قرار بگیرد. این در حالی است که بازی تأخیر خورد و عرضه آن به ۲۰ آذر ماه (۱۰ دسامبر) موکول شد. 

با این حال، کاربران در انتهای هفته می‌توانند جدیدترین قسمت از برنامه نایت سیتی وایر را تماشا کنند. حساب کاربری توییتر سایبرپانک 2077 اعلام کرده که در تاریخ ۲۹ آبان ماه، قسمت جدید نایت سیتی وایر با محوریت جانی سیلورهند پخش می‌شود. همچنین در این قسمت بیش‌ازپیش با جهان بازی هم آشنا خواهیم شد. 

علاقه‌مندان راس ساعت ۸:۳۰ بعد از ظهر به‌وقت ایران، می‌توانند این قسمت جدید را ازطریق شبکه توییچ سی دی پراجکت رد تماشا کنند. دراین‌میان اشاره کنم که حساب کاربری توییتر Cyberpunk 2077 در انتهای توییت خود نوشته که «این قسمت بزرگ خواهد بود». ازاین‌رو انتظار می‌رود با محتویات هیجان‌انگیزی روبه‌رو شویم. 

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ قسمت پیشین اطلاعات مختلفی را از انواع و اقسام وسایل نقلیه در بازی در اختیار کاربران قرار داد. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده