// پنجشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۴۹

هر اتومبیل در Cyberpunk 2077 طراحی منحصر به فردی دارد

استودیو سی دی پراجکت رد وسایل نقلیه متعددی را در دل بازی Cyberpunk 2077 قرار داده است که هرکدام از آن‌ها ویژگی و طراحی‌های مختص به خود را دارند.

چند ماهی است که استودیو سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt RED)، سازنده و ناشر Cyberpunk 2077، در جریان سری برنامه Night City Wire اطلاعات مختلفی را از جهان بازی منتشر می‌کند. در جریان چهارمین قسمت از این برنامه که راس ساعت ۷:۳۰ پخش شد، شاهد منتشر شدن اطلاعات جدید حول وسایل نقلیه بازی بودیم.

یکی از مواردی که کاربران از سایبرپانک 2077 انتظار داشتند، وجود وسایل نقلیه‌های متعدد بود. ازاین‌رو در این بازی وسایل نقلیه‌های بسیار زیادی قرار داده شده که شامل انواع و اقسام ماشین‌های مختلف می‌شود. هرکدام از این ماشین‌‌ها طراحی و ساختار مخصوص‌به‌ خود را دارند. دقت در طراحی ماشین‌‌ها فقط به طراحی بصری آن‌ها ختم نمی‌شود، بلکه از نظر صداگذاری سی‌دی پراجکت تمامی صداها را از نمونه‌های واقعی و مشابه برداشته است تا افکت‌های صوتی مثل پایین کشیدن شیشه اتومبیل و موارد مشابه، حس و حال واقعی را القا کنند.

همچنین اتومبیل‌ها و تفاوت‌های‌شان فقط به کلاس‌های متفاوت آن‌ها ختم نمی‌شود، بلکه در طول بازی امکان دارد با ماشین‌هایی برخورد کنید که ظاهری نو یا کهنه دارند. همچنین تعمیرگاه‌هایی تعبیه شده که با برخورد به ماشین‌های ارزشمند یا متفاوت، با شما تماس می‌گیرند تا در صورت نیاز، آن‌ها را خریداری کنید. نکته جالب نمایش وسایل نقلیه، همکاری سی دی پراجکت رد و کیانو ریوز است. همکاری کیانو ریوز با تیم سازنده سایبرپانک 2077 فقط برای حضور او در بازی ختم نمی‌شود. سی‌دی پراجکت رد از موتورهای شرکت Arch در بازی Cyberpunk 2077 استفاده کرده است؛ شرکتی که توسط کیانو ریوز اداره می‌شود.

در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده با محوریت ماشین‌ها و موتور سیکلت‌های Arch را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع PushSquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده