// جمعه, ۲۳ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۰

تریلر هنگام عرضه‌ The Pathless گیم‌ پلی و حال ‌و ‌هوای آن را نشان می‌دهد

تریلر هنگام عرضه‌ی بازی The Pathless منتشر شده که در آن علاوه‌بر نشان دادن گوشه‌ای از مبارزات و داستان بازی، زیبایی‌های گرافیک هنری بازی نیز به‌نمایش گذاشته می‌شود.

از عرضه‌ شدن هردوی کنسول‌های نسل نهمی سونی و مایکروسافت به‌صورت رسمی مدت زیادی نمی‌گذرد و آن‌هایی که درمیان معدود کسانی هستند که پلی استیشن 5 به ‌دستشان رسیده، می‌توانند از میان انتخاب‌های متعدد، بازی‌های مورد علاقه‌ی خود را روی این کنسول تجربه کنند. مخصوصا افرادی که به‌دنبال یک تجربه‌ی متفاوت و خارج از عرف بازی‌های بزرگ هستند، می‌توانند نگاهی به بازی The Pathless بیندازند. این بازی در سبک ماجراجویی است و وقایع‌اش در یک دنیای جادویی اتفاق می‌افتد که توسط فساد و نیروهای شیطانی تسخیر شده و شما در نقش شخصیت اصلی باید به جنگ موجوداتی شبه‌خدا بروید تا موفق شوید توازن را به آن سرزمین بازگردانید.

حال در تریلر هنگام عرضه‌ای که دیروز منتشر شد، ترکیبی از عناصر داستانی و مبارزات بازی را به‌نمایش می‌گذارد. همچنین شاهد هستیم که سبک گرافیک هنری بازی حالت شارپ دارد که به‌نوعی گرافیک بازی زلدا Breath of the Wild را در ذهن تداعی می‌کند. بااین‌حال، به‌‎نظر می‌رسد که نسبت به بازی زلدا، The Pathless بیشتر بر جنبه‌های اکشن گیم‌پلی تمرکز کرده است. گفتنی است که نسخه‌ی پلی استیشن 5 بازی دارای گزینه‌هایی برای تغییر وضوح تصویر و نرخ فریم است.

بازی The Pathless درحال‌حاضر برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، پی سی و سرویس اپل آرکید دردسترس است. شما می‌توان تریلر هنگام عرضه‌ی بازی را در زیر تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.     


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده