نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۴

تریلر زمان عرضه Assassin’s Creed Valhalla زمینه را برای حماسه جدید یوبیسافت آماده می‌کند

بالاخره زمان انتشار بازی Assassin’s Creed Valhalla فرارسیده و یوبیسافت به همین مناسبت، اقدام به انتشار تریلر حین عرضه این بازی مورد انتظار کرده است.

بازی Assassin’s Creed Valhalla هم‌اکنون برای پی سی، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس قابل دریافت است. طرفداران پلی استیشن 5 نیز فردا نسخه ویژه این کنسول را دریافت خواهند کرد. تابه اینجای کار، نظرات و نمراتی که توسط نشریات معتبر جهان درباره این بازی منتشر شده، نسبتاً مثبت بوده و ما را برای جدیدترین قسمت از سری اساسینز کرید هیجان زده می‌کند. در ادامه می‌توانید تریلر زمان عرضه بازی که به تازگی منتشر شده را تماشا کنید. در این ویدیو به نقل قول‌هایی از رسانه‌های مختلف که در نقد و بررسی بازی بیان شده نیز اشاره می‌شود.

دانلود از آپارات

Assassin’s Creed Valhalla در نقد و بررسی زومجی نیز امتیاز خوب ۷.۵ را به خود اختصاص داده است. در بخشی از مقاله صادق تواضعی در این خصوص می‌خوانیم:

«داستان‌سرایی بازی جذابیت بالایی دارد و در انتها شاهد یک پایان بندی غافل‌گیر کننده هستیم. ازطرفی روایت داستانی شخصیت‌ها مورد دیگری است که بازیکن را درگیر می‌کند. جدا داستان و همچنین گیم‌پلی که یکی دیگر از بخش‌های مثبت والهالا به حساب می‌آید، این بازی از نظر فنی توده‌ای بزرگ از مشکلات مختلف است. ازاین‌رو تجربه Assassin’s Creed: Valhalla در اکثر اوقات همانند یک عذاب بسیار بزرگ است که اصلا قرار نیست شما را تنها بگذارد و در گوشه و کنار بازی به دفعات بسیار متعددی این مشکلات را مشاهده می‌کنید.»

یوبیسافت با معرفی بازی Assassin’s Creed Valhalla به دوره جذاب وایکینگ‌ها سری زده تا به‌همه نشان دهد به‌دنبال ارایه یک تجربه جدید و منحصربه‌فرد است. از آنجایی که والهالا برپایه فرمول اودیسی ساخته شده و دوره وایکینگ‌ها را از نگاه جدیدی به تصویر می‌کشد، طرفداران انتظارات زیادی از آن دارند.

مجموعه بازی‌های قدیمی Assassin’s Creed همواره طرفداران پرشمار خود را دارند. بااین که برخی از نسخه‌های اخیر این بازی در جلب رضایت حداکثری طرفداران چندان موفق عمل نکرده، اما به سختی می‌توان این بازی‌ها را «بد» توصیف کرد. باوجود این که این مجموعه از شاخصه‌های اولیه و اورجینال خود که موجب خاص بودن تجربه بازی‌های اساسینز کرید می‌شد فاصله زیادی گرفته است، همچنان می‌توان اذعان کرد که نسخه‌های جدید Assassin’s Creed نیز برتری‌های منحصر به فرد خود را دارند.

شما می‌توانید با مراجعه به این لینک، نظرات و امتیازات برخی از معتبرترین نشرات و رسانه‌های جهان را نیز در خصوص این بازی مطالعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده