نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۶

ارسال اعلانیه لغو پیش خرید نسخه دیجیتالی Cyberpunk 2077 روی پلی استیشن 4

پیام لغو سفارش نسخه‌ی دیجیتالی Cyberpunk 2077 در پلی استیشن 4 حتی برای کسانی که اقدام به پیش‌خرید بازی نکرده‌اند، ارسال شده است.

استودیوی سی‌دی پراجکت رد اخیراً تأیید کرد که برخلاف شایعات موجود بازی Cyberpunk 2077 دیگر با تأخیری مواجه نخواهد شد و در تاریخ مقرر به دست بازیکنان می‌رسد. روز گذشته شاهد انتشار شایعاتی بودیم که از تعویق انتشار بازی تا سال ۲۰۲۱ حکایت داشت و پس از تأخیر غیرمنتظره‌ی اخیر چندان دور از انتظار نبود. این تعویق به قدری غیرمنتظره بود که حتی کسانی که روی بازی کار می‌کردند، تا زمان اعلام خبر از آن اطلاع نداشتند. کسانی که نسخه‌ی پلی استیشن 4 بازی سایبرپانک 2077 را به‌شکل دیجیتالی پیش‌خرید کرده‌اند، احتمالاً به‌زودی اعلانیه‌هایی را دریافت خواهند کرد که آن‌ها را قادر به لغو سفارش‌شان به‌دلیل تأخیر بازی می‌کند. بااین‌حال، اگر اقدام به پیش‌خرید بازی Cyberpunk 2077 در فروشگاه پلی استیشن نکرده باشید، باز هم احتمال دریافت این پیام وجود دارد.

لغو پیش‌خریدهای دیجیتالی در پلتفرم سونی پس از تأخیرهایی از این دست با درخواست کاربران مورد جدیدی نیست. این می‌تواند بسته به میزان تأخیر به‌شکل خودکار نیز انجام شود. در این مورد به نظر می‌رسد که شرکت سونی به کاربران حق انتخاب داده است. بااین‌حال، موضوع زمانی جالب می‌شود که شرکت سونی ارسال پیام لغو سفارش را حتی برای کسانی که این بازی را پیش‌خرید نکرده‌اند، آغاز کرده است. برای مثال، یکی از کاربران توییتر به «توئیستد واکسول» گفت که اخیراً اعلانیه‌ی لغو سفارش Cyberpunk 2077 را دریافت کرده است، اما هرگز این بازی را در فروشگاه پلی استیشن پیش‌خرید نکرده است. این مورد تنها به این کاربر محدود نمی‌شود و ظاهراً پیام مورد بحث برای تعداد زیادی از کاربران ردیت نیز ارسال شده است. بی‌تردید این مشکلی از سوی شرکت سونی است، اما اشاره به آن خالی از لطف نیست.

در اعلانیه‌ی لغو پیش‌خرید بازی آمده است: «بازی Cyberpunk 2077 برای انتشار در ماه دسامبر در نظر گرفته شده است. تاریخ انتشار جدیدی برای پیش‌خریدتان تعیین شده است و بازی سایبرپانک 2077 اکنون در تاریخ ۱۰ دسامبر ۲۰۲۰ در دسترس قرار می‌گیرد. اگر نمی‌خواهید منتظر بمانید، می‌توانید از طریق تماس با بخش پشتیبانی مشتریان سفارش خود را لغو و پول خود را به‌طور کامل دریافت کنید. در صورتی‌که تا تاریخ ۱۰ دسامبر ۲۰۲۰ برای لغو سفارش اقدام نکنید، فرض را بر این می‌گذاریم که تمایلی به انجام این کار ندارید. لغو سفارش باعث از دست دادن تمام هدایایی خواهد شد که در زمان پیش‌خرید به کاربران اعطا می‌شود.» بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ ۲۰ آذر ۱۳۹۹ (۱۰ دسامبر ۲۰۲۰) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، کامپیوتر و گوگل استیدیا عرضه خواهد شد.  


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده