نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۰

جعبه گشایی و ویدیو گیم پلی بازی ها به همراه تریلر روز عرضه ایکس باکس سری ایکس و اس منتشرشد

مایکروسافت همزمان با روز عرضه رسمی کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و اس، ویدیوهای متعددی را برای نمایش گیم پلی بازی‌ها، جعبه گشایی از کنسول سری اس و یک نمایش نورپردازی زیبا تدارک دیده است.

کانال رسمی ایکس باکس در یوتیوب تریلر جدیدی با عنوان «Dreams Within» را منتشر کرده که با یک نمایش نورپردازی بزرگ و زیبا به استقبال عرضه رسمی کنسول‌های جدید ایکس باکس می‌رود. اما ویدیوهای روز عرضه مایکروسافت تنها محدود به این مورد نبوده و شاهد انتشار ویدیو جعبه گشایی از کنسول ایکس باکس سری اس نیز هستیم. کنسول ارزان قیمت و کوچک مایکروسافت مدتی است که در دسترس یوتیوبرها و تولیدکنندگان محتوا در شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته و اینبار شاهد انتشار ویدیو آنباکس رسمی آن از اکانت یوتیوب ایکس باکس هستیم.

شما می‌توانید در ادامه به این ویدیوها نگاهی داشته باشید:

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات

اما آخرین مورد به یک ویدیو گیم پلی ۶ ساعته از بازی‌های ایکس باکس سری ایکس | اس تعلق دارد. شما می‌توانید با مراجعه لینک زیر، این ویدیو طولانی را در کانال رسمی ایکس باکس در یوتیوب تماشا کنید. Xbox Series X و Xbox Series S هم‌اکنون در برخی از کشورهای جهان قابل سفارش و خریداری است.

تماشای ویدیو گیم پلی بازی‌های ایکس باکس سری ایکس در یوتیوب

براساس اطلاعاتی که مایکروسافت هم‌زمان با معرفی کارت گرافیک‌های سری Radeon RX 6000 توسط AMD منتشر کرد، کنسول‌های جدید ایکس باکس تنها پلتفرم‌هایی هستند که در نسل جدید به طور کامل از قابلیت‌های تکنولوژی RDNA 2 در پردازنده‌های AMD پشتیبانی می‌کنند.

شما می‌توانید با مراجعه به لینک مقالات پیش رو، به کلیه اطلاعات مورد نیاز خود از قبیل قیمت، مشخصات و سوالات رایجی که در خصوص کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و سری اس مطرح می‌شود دسترسی داشته باشید. همچنین از طریق این لینک می‌توانید به امتیازات و نقد و بررسی نشریات و رسانه‌های معتبر جهان از جمله IGN، یوروگیمر، گیمزرادار و گیم‌اسپات در خصوص ایکس باکس سری ایکس نیز نگاهی داشته باشید.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده