// چهار شنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۵۵

پشتیبانی از رزولوشن 1440p در صورت تقاضای زیاد به پلی استیشن 5 اضافه می‌شود

هیدئاکی نیشینو از سونی می‌گوید که درصورت وجود تقاضای کافی از طرف کاربران برای پشتیبانی از وضوح تصویر 1440p، آن‌ها این ویژگی را به کنسول پلی استیشن 5 اضافه خواهند کرد.

اگر اخیرا اخبار زومجی را دنبال کرده‌ باشید، شاید بدانید که به‌تازگی اعلام شده بود پلی استیشن 5 احتمالا از وضوح تصویر 1440p پشتیبانی نخواهد کرد و این موضوع در صفحه‌ی سوالات متداول پلی استیشن 5 روی وب‌سایت رسمی آن نیز به تایید سونی رسیده است. عدم پشتیبانی از این رزولوشن می‌تواند برای کسانی که می‌خواستند کنسول خود را به یک مانیتور 1440p متصل کنند، می‌تواند کمی ناامید‌کننده باشد، اما به‌نظر می‌رسد که شاید اضافه شدن پشتیبانی از این وضوح تصویر به کنسول در زمانی بعد از عرضه‌ی رسمی آن خیلی هم دور از ذهن نباشد.

هیدئاکی نیشینو، معاون ارشد بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی طی مصاحبه‌ای با وب‌سایت AV Watch می‌گوید که کنسول پلی استیشن 5 به این دلیل از خروجی 1440p پشتیبانی نمی‌کند، چون ما می‌خواستیم اولویت و تمرکزمان را روی صفحه‌های تلویزیون بگذاریم. بااین‌حال، او اضافه می‌کند که درصورت وجود تقاضای کافی از طرف بازیکنان برای پشتیبانی از 1440p، آن‌ها این ویژگی را به کنسول پلی استیشن 5 اضافه خواهند کرد.

باتوجه‌به اینکه تعداد زیادی از گیمرها برای بازی کردن با کنسول‌ها از مانیتورهای 1440p استفاده می‌کنند، کمی عجیب است که این موضوع از دید سونی دور مانده باشد. درهرصورت، می‌توان امیدوار بود که پشتیبانی از این وضوح تصویر بعد از عرضه‌ی پلی استیشن 5 به کنسول اضافه شود.

کنسول پلی استیشن 5 فردا ۱۲ نوامبر (۲۲ آبان) در آمریکا، ژاپن و چند کشور دیگر و هفته‌ی بعد در تاریخ ۱۹ نوامبر (۲۹ آبان) در سراسر جهان عرضه می‌شود.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده