// سه شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۱

بررسی بازی Bugsnax از دید سایت‌های معتبر دنیا

بازی Bugsnax در تاریخ ۲۲ آبان ماه در اختیار کاربران پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و کامپیوتر قرار می‌گیرد  و میانگین امتیازات آن خبر از یک بازی قابل قبول مستقل را می‌دهد. 

این روزها بازی Bugsnax حسابی مورد بحث است و باتوجه‌به تریلرها و اخبار منتشر شده، به‌نظر می‌رسد با یک بازی سرگرم کننده روبه‌رو خواهیم بود. Bugsnax در تاریخ ۲۲ آبان ماه (۱۲ نوامبر) در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. نکته جالب و ارزشمند این است که اگر از مشترکین پلی استیشن پلاس روی پلی استیشن 5 باشید، می‌توانید Bugsnax را به‌صورت رایگان تجربه کنید.

از نظر داستانی، باگزنکس روایت‌گر داستان گزارشگر روزنامه است که روزی از روزها، یک نوار فیلم را از سوی الیزابت مگافیگ دریافت می‌کند. او مدعی شده که اطلاعاتی از جزیره Snaktooth دارد؛ جزیره‌ای که در آن موجوداتی به نام باگزنکس حضور دارد. آن‌ها از نظر ظاهر ترکیبی از حشره و اسنک هستند و وی از روزنامه نگار داستان می‌خواهد تا با تهیه گزارش از جزیره Snaktooth، آن را به تمام مردم نشان دهد. 

چندی پیش میانگین نمرات بازی Bugsnax منتشر شد و شاهد عملکرد قابل قبول این بازی هستیم. در ادامه می‌توانید نظر منتقدان را در مورد Bugsnax مطالعه کنید و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

Bugsnax

  • سازنده: یانگ هورسز
  • ناشر: یانگ هورسز
  • سبک: ماجراجویی
  • پلتفرم: کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، مک

شخصیت اصلی بازی Bugsnax

گاد ایز گیک: ۹۰ از ۱۰۰

Bugsnax داستانی تکان‌دهنده و گیم‌پلی‌ای هیجان‌انگیز دارد. مقدار زیادی از Bugsnax طراحی و تنوع خوبی دارد و باعث می‌شود تا همیشه راه‌های مختلفی برای کسب آن‌ها (باگزنکس‌ها) را خلق کنید. همچنین جزیره Snaktooth و رنگارنگ بودن آن، باعث می‌شود تا  در گشت‌و‌گذار خود لحظات خوبی را تجربه کنید.

دوال شاکرز: ۸۵ از ۱۰۰

به‌واسطه‌ی داستان جالب و شخصیت‌های سرگرم کننده، Bugsnax، ساخته استودیو Young Horses یک بازی جذاب است که نباید آن را از دست دهید؛ مهم نیست که آن را روی پلی استیشن 4 یا پلی استیشن 5 تجربه می‌کنید. 

یو اس گیمر: ۸۰ از ۱۰۰ 

یانگ هورس Bugsnax را برپایه یک حس شوخ‌طبعی عجیب توسعه داده است و همچنین دارای المان‌هایی آشنا و کمتر ماجراجویانه است که هسته بازی را تشکیل داده‌اند.  زمانی‌که برای اولین‌بار Kwookie را در بازی دیدم، از دوست داشتنی بودن آن هیجان‌زده شدم، اما Grumpuses بهترین نوع کاراکترهای بازی هستند. این بازی داستانی سرگرم کننده و شخصیت‌های عالی دارد. همچنین وجود تنوع گرفتن باگزنکس‌ها سبب شده تا تجربه‌ی شما تا آخرین لحظه از بازی جالب باشد. صحبت‌های قبل از عرضه در مورد Bugsnax اصلا گمراه کننده و بی دلیل نبوده است.

وی‌جی ۲۴۷: نمره ۸۰ از ۱۰۰

Bugsnax صریحا به‌خاطر بازاریابی و رده‌بندی سنی خود مناسب کودکان نیست و نگران آن دسته از کودکانی هستم که پایان بازی را مشاهده کرده‌اند. رده‌بندی سنی ESRB و PEGI بازی Bugsnax به خاطر وجود خشونت خفیف بالای هفت سال قرار داده شده است، اما سکانس پایانی بازی به‌تنهایی باعث می‌شود که این رده‌بندی سنی را قبول نداشته باشم. همچنین اشاره به این موضوع اصلا چیز عجیبی نیست. Bugsnax یک جواهر کوچک از یک بازی ویدیویی است و تابه‌امروز بازی‌ای را تجربه نکرده‌ام که شبیه به آن باشد. 

دیستراکتوید: ۷۰ از ۱۰۰

از آخرین تجربه‌ای که در آن تمامی کاراکترها خیلی خوب بودند، مدتی می‌گذرد و این مورد تجربه‌ی کلی بازی را بهتر کرده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده