نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۰۸

لانچ تریلر کنسول پلی استیشن 5 منتشر شد

بالاخره سه روز آینده کنسول نسل نهم پلی استیشن 5 روانه بازار می‌شود. سونی به همین مناسبت ساعاتی پیش تریلر سینماتیک ویژه‌ای از بازی‌های آن را منتشر کرد. 

پس از حدود هفت سال خاطره‌سازی با پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان، تا چند روز آینده و با عرضه رسمی کنسول‌های نسل نهم، عصر جدیدی در صنعت بازی‌های ویدیویی آغاز می‌شود. 

همان‌طور که احتمالا انتظار دارید که مایکروسافت تا کمتر از 24 ساعت آینده زنگ شروع نسل نهم را با عرضه کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس می‌زند؛ اما سونی پیش‌از این اعلام کرده بود که با کمی تأخیر نسبت به رقیب خود کنسول پلی اسیتشن 5 را در تاریخ ۲۲ آبان برای کشورهایی چون امریکا، کانادا و کره جنوبی و یک هفته پس از آن یعنی ۲۹ آبان به‌صورت جهانی عرضه می‌کند.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، به‌همین مناسبت ساعاتی پیش سونی لانچ تریلر سینماتیک ویژه‌ای برای پلی استیشن 5 خود منتشر کرد. با نگاهی به این ویدیوی کوتاه اما جذاب با دورنمای سونی برای بازی‌های انحصاری این کنسول آشنا می‌شویم. در ادامه شما را به تماشای این تریلر دعوت می‌کنم.

دانلود ویدیو از آپارات

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که ژاپنی‌ها تابه امروز از آثار مورد انتظاری چون Ratchet & Clank: Rift Apart، نسخه جدیدی از سری ریسینگ گرن توریسمو، بازی Horizon Forbidden West، اسپایدرمن و صدالبته نسخه جدید مجموعه محبوب God of War پرده‌برداری کرده‌‌اند؛ بازی‌هایی که بسیاری منتظر تجربه آن در سال ۲۰۲۱ میلادی نیز هستند.

حال باید منتظر ماند و دید پس از شروع نسل نهم کدامیک از دو غول این صنعت می‌توانند گیمرها در سراسر جهان را به خرید کنسول خود ترغیب کنند. لطفا شما هم نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع resetera
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده