// پنجشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۰

ابعاد دقیق پلی استیشن 5 مشخص شد؛ بزرگترین پلی استیشن تاریخ

شرکت سونی باتوجه‌به آغاز پیش‌فروش پلی‌استیشن 5 و اعلام قیمت و تاریخ عرضه‌ی آن بالاخره اطلاعات مرتبط با ابعاد دقیق و وزن کنسول‌های نسل ۹ خود را با گیمرها به اشتراک گذاشت.

اطلاعات جدید منتشرشده در اخبار بازی نشان می‌دهند که نسخه‌ی دیسک‌خور کنسول پلی استیشن 5 سونی فقط بزرگ‌ترین پلی‌استیشن تاریخ نیست. بلکه احتمالا بزرگ‌ترین کنسول خانگی دنیای بازی‌های ویدیویی تا امروز است. طول پلی‌استیشن 5 دقیقا ۳۹۰ میلی‌متر، عرض آن ۲۶۰ میلی‌متر و ارتفاع آن ۱۰۴ میلی‌متر خواهد بود. اگر می‌خواهید این عدد را با ابعاد یکی از کنسول‌های پیش‌تر عرضه‌شده مقایسه کنید، باید بدانید که طول پلی‌استیشن 4 پرو ۲۹۵ میلی‌متر، عرض آن ۳۲۷ میلی‌متر و ارتفاع آن ۵۵ میلی‌متر است.

مقاله‌های مرتبط:

در این بین نباید فراموش کرد که تنها تفاوت اندازه‌ای پلی‌استیشن 5 دیجیتالی با نسخه‌ی دیسک‌خور آن است که عرضی ۲۴۸ میلی‌متری دارد؛ ۱۲ میلی‌متر کمتر از عرض ۲۶۰ میلی‌متری نسخه‌ی استاندارد که توانایی اجرای نسخه‌های فیزیکی فیلم‌ها و بازی‌ها را هم دارد.

پلی استیشن 5 سونی و جعبه سیاه آن به همراه دسته بازی

سونی وزن کنسول‌های نسل ۹ خود را هم اعلام کرده است. در نتیجه ما می‌دانیم که پلی‌استیشن 5 استاندارد (دیسک‌خور) و دیجیتالی به ترتیب ۴.۵ و ۳.۹ کیلوگرم وزن دارند.


منبع Push Square
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده