// یکشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۵۴

بخش کوآپ آنلاین بازی Sackboy: A Big Adventure با تاخیر منتشر می‌شود

سازندگان بازی Sackboy: A Big Adventure به‌تازگی اعلام کرده‌اند که برای کار روی بخش کوآپ آنلاین این بازی نیاز به زمان بیشتری دارند، ولی قول داده‌اند که این بخش تا آخر سال میلادی جاری به بازی اضافه شود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، بخش چند‌نفره‌ی آنلاین Sackboy: A Big Adventure، بازی هنگام عرضه‌ی کنسول پلی استیشن 5 تأخیر خورده و در زمان عرضه‌ی این بازی در تاریخ ۱۲ نوامبر (۲۲ آبان) دردسترس نخواهد بود. این بخش قرار است به‌صورت یک پچ «تا آخر سال ۲۰۲۰» به این بازی اضافه شود.

طی پستی که در وبلاگ پلی استیشن منتشر شده، اشاره می‌شود که بااینکه بخش کوآپ آنلاین در روز عرضه دردسترس نخواهد بود، ولی بازی Sackboy: A Big Adventure هنوز هم از حالت کوآپ آفلاین پشتیبانی خواهد کرد. سازندگان درباره‌ی عقب افتادن عرضه‌ی قسمت آنلاین گفته‌اند: «باید اطمینان حاصل کنیم که بهترین تجربه‌ی آنلاین ممکن را به بازیکنان‌مان ارائه می‌دهیم و به همین دلیل، کمی وقت بیشتری نیاز داریم تا این کار را درست انجام دهیم، چون می‌خواهیم شما بیشترین لذت را از بازی کردن بخش کوآپ آنلاین با خانواده و دوستان‌تان ببرید.»

آپدیتی که قرار است بخش آنلاین را به بازی اضافه کند، قابلیت بازی بین پلتفرمی (کراس پلی) را نیز برای بازی کردن بین کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 فراهم خواهد کرد. همچنین پس از انتشار این به‌روزرسانی، دارندگان این بازی روی پلی استیشن 4 قادر خواهند بود تا فایل ذخیره‌ی بازی خود را به پلی استیشن 5 منتقل کنند. با این حساب، کسانی که تمایل دارند بازی Sackboy: A Big Adventure را در زمان عرضه تهیه کنند، می‌توانند بخش تک‌نفره‌ی آن را همراه بخش کوآپ آفلاینی که از چهار بازیکن همزمان پشتیبانی می‌کند، تجربه کنند.

Sackboy: A Big Adventure یکی از بازی‌هایی است که قرار است همزمان با عرضه‌ی کنسول نسل بعدی پلی استیشن 5 برای این کنسول منتشر شود. این کنسول مورد انتظار به‌زودی در تاریخ ۱۲ نوامبر (۲۲ آبان) در آمریکا، ژاپن و چند کشور دیگر و در ۱۹ نوامبر (۲۹ آبان) در سراسر دنیا عرضه خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ نظرات خود را با درمیان بگذارید.       


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده