نویسنده: میلاد فاطمی
// شنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۱

تریلر داستان بازی Sackboy: A Big Aventure منتشر شد

ساعاتی پیش سونی تریلر داستان یکی از بازی‌های زمان عرضه کنسول پلی استیشن 5 یعنی Sackboy: A Big Aventure را که در واقع اسپین‌آفی از سری Little Big Planet است، منتشر کرد.

در جریان رویداد معرفی پلی استیشن 5 بود که سونی با نمایش تریلری از یکی از باز‌های روز عرضه کنسول نسل نهمی خود رونمایی کرد. بازی پلتفرمر سه بعدی Sackboy: A Big Adventure، ساخته استودیوی  سومو دیجیتال (Sumo Digital)، درواقع اسپین‌آفی از سری جذاب و دوست‌داشتنی Little Big Planet به‌حساب می‌آید.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش تیم سازنده Sackboy: A Big Adventure تریلر داستان بازی را منتشر کرد. در این ویدیوی بامزه علاوه‌بر حال‌وهوای بازی، با بخش Co-op و چندنفره آن نیز آشنا می‌شوید که می‌تواند لحظات مفرحی را برای شما و دوستانتان به ‌ارمغان آورد. در ادامه شما ار به تماشای این تریلر جدید دعوت می‌کنم.

دانلود ویدیو از آپارات

اگر زومجی و اطلاعات مربوط به این بازی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که شما در Sackboy: A Big Adventure کنترل شخصیت سکبوی، قهرمان دوست داشتنی این مجموعه را در اختیار خواهید داشت و باید با قابیلت‌های مختلفی که در اختیار دارید، مراحل بازی را پشت‌سر بگذارید.

بازی Sackboy: A Big Adventure طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده قرار است همزمان با عرضه کنسول پلی استیشن 5 یعنی در تاریخ ۲۲ آبان (۱۲ نوامبر) برای کاربران این کنسول و همچنین پلی استیشن 4 روانه بازار شود.

اگر شما هم با سری Little Big Planet خاطره دارید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود درخصوص دنیای Sackboy: A Big Adventure و تجربه احتمالی آن را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده