// شنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۱۰

باتری دوال‌ سنس ظاهرا در Astro’s Playroom دو ساعت دوام می‌آورد

دو منبع مختلف مدعی شده‌اند شارژ دسته دوال سنس حین تجربه بازی Astro’s Playroom ظرف دو و چهار ساعت تمام می‌شود.

 کنترلر دوال‌سنس کنسول پلی استیشن 5 در چندهفته‌ی گذشته به‌دست رسانه‌ها و توسعه‌‌دهندگان بازی رسیده است و تقریبا همه‌ی آن‌ها از ویژگی‌های این کنترلر شگفت‌زده شده و از آن تعریف کرده‌اند. بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد که میزان نگه‌داری شارژ باتری آن شاید طرفداران را راضی نکند. طبق گفته‌های وب‌سایت Multiplayer.it باتری دوال‌سنس هنگام بازی Astro’s Playroom تنها دو ساعت شارژ نگه داشته است.

Astro’s Playroom از آن نوع بازی‌هایی است که استفاده بسیار زیادی از ویژگی بازخورد لمسی دوال‌سنس می‎کند. این تنها گزارشی نیست که درباره شارژ باتری دوال سنس در بازی Astro’s Playroom منتشر شده است. دیو لی که یک یوتیوبر است، می‌گوید باتری دوال‌سنس هنگام بازی Astro’s Playroom چهار ساعت دوام آورد، گرچه او اشاره می‌کند بازی را در قسمتی از یک مرحله به‌حال خود گذاشته که در طول آن زمان از قابلیت بازخورد لمسی کنترلر به‌صورت پیوسته استفاده شده است. غیر از این بازی، او توضیح می‌دهد از آنجایی که بازی اسپایدرمن مایلز مورالس از ویژگی بازخورد لمسی به‌صورت عادی استفاده می‎کند، باتری دوال‌سنس توانست در این بازی ۵ ساعت و نیم شارژ نگه دارد.

بااین‌حال، هنوز رسانه‌ها و افراد دیگری باید این کنترلر را در شرایط و بازی‌های دیگری امتحان کنند و نتایجش را به‌اشتراک بگذارند تا بتوانیم دید کامل‌تری از وضعیت نگه‌داری شارژ دوال‌سنس به‌دست آوریم. در این بین اما شاید یک نکته در این آزمایش‌ها درست باشد و آن این است که بازی‌هایی که از ویژگی‌های کنترلر دوال‌سنس مانند تریگرهای حساس و بازخورد لمسی و احتمالا قابلیت‌های دیگر آن بیشتر استفاده می‌کنند، باعث می‌شوند که شارژ باتری کنترلر زودتر از سایر بازی‌ها خالی شود. تا چندروز دیگر، یعنی در ۱۲ نوامبر (۲۲ آبان) می‌توانیم انتظار عرضه‌ی پلی استیشن 5 را به بازار داشته باشیم و به احتمال قوی در هفته‌های آتی اخبار بیشتری از منابع مختلف راجع‌به باتری دوال‌سنس خواهیم شنید.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.    


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده