// شنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۲

Mass Effect: Legendary Edition احتمالا امروز معرفی می‌شود

مطابق صحبت‌های رازآلود چند منبع شناخته‌شده در دنیای بازی‌های ویدیویی، امروز بالاخره با معرفی رسمی نسخه‌ی ریمستر سه‌گانه‌ی اصلی Mass Effect روبه‌رو می‌شویم.

از ماه‌ها قبل منابع مختلف می‌گویند که الکترونیک آرتز به‌زودی از Mass Effect: Legendary Edition رونمایی خواهد کرد. ظاهرا Mass Effect: Legendary Edition قرار است هر سه بازی اصلی مجموعه را به‌صورت ریمسترشده در اختیار کاربران کنسول‌های نسل ۸ و نسل ۹ قرار بدهد؛ تا هم طرفدارای قدیمی این سری مشغول خاطره‌بازی با سه بازی پراهمیت Mass Effect شوند و هم گیمرهای بیشتری شانس غرق شدن در بهترین لحظات این نقش‌آفرینی ارزشمند را داشته باشند.

اکثر عاشقان مجموعه بازی Mass Effect می‌دانند که روز N7 یا همان ۷ نوامبر (امروز/۱۷ آبان) ارزش قابل توجهی دارد. استودیو BioWare هم به‌تازگی اعلام کرد که امروز به برگزاری یک رویداد پخش زنده‌ی بسیار خاص می‌پردازد که تیم صداگذاری و برخی از سازندگان اصلی سه‌گانه‌ی Mass Effect در آن حضور پیدا خواهند کرد.

اگر همه‌ی این شواهد هم برای امیدوار شدن شما به معرفی Mass Effect: Legendary Edition کافی نیستند، باید بدانید که دیروز تام فیلیپس از رسانه‌ی یوروگیمر گفت: «طرفداران مجموعه بازی Mass Effect باید چشم به سایت رسمی استودیو بایوور بدوزند». جف گراب، سردبیر شناخته‌شده‌ی بخش ویدیوگیم رسانه‌ی ونچربیت نیز عملا سخن او را تایید کرد. گراب که او را با انتشار انواع‌واقسام اخبار درست در دنیای بازی‌های ویدیویی می‌شناسیم، اولین کسی است که باعث شد مخاطبان از وجود Mass Effect: Legendary Edition آگاه شوند. تازه وی تصویری مات را هم داخل اکانت توئیتر خود به اشتراک گذاشت که ظاهرا باکس‌آرت Mass Effect: Legendary Edition را نمایش می‌دهد.

شواهد موجود برای اثبات وجود بازی Mass Effect: Legendary Edition حتی به همین موارد هم محدود نشده است. زیرا الکترونیک آرتز در خبری رسمی اعلام کرد که به‌زودی از بازی‌هایی رونمایی می‌کند که تا پیش از پایان سال ۲۰۲۱ میلادی از راه می‌رسند. جالب‌تر آن که در بخشی از این خبر گفته می‌شد که «یک بازی متعلق به EA Originals و یک ریمستر» هم دو مورد از همین محصولاتی هستند که به‌زودی معرفی می‌شوند.

مطابق شایعه‌های موجود، بازی Mass Effect: Legendary Edition که از قضا به‌تازگی در کشور کره هم رده‌بندی سنی شد و یک بار دیگر لو رفت، در سال ۲۰۲۱ میلادی عرضه می‌شود. درحالی‌که پیش از رسیدن ویروس کرونا/کووید 19، احتمالا سازندگان می‌خواستند آن را در اکتبر سال ۲۰۲۰ میلادی منتشر کنند.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده