نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۱۶ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۴۴

اطلاعات فاش شده از بازی Starfield احتمالاً واقعی است

ظاهراً لباسی که یکی از کارکنان بتسدا در استریم جدید این شرکت به تن داشته، برخی از اطلاعات و تصاویر فاش شده از بازی Starfield در ماه سپتامبر را تأیید می‌کند.

براساس توضیحات یکی از کاربران ردیت با نام کاربری Rynderend، اشلی چنگ، مدیرعامل استودیوهای بازی‌سازی بتسدا در استریم جدید مراسم اهدای جوایز Develop: Brighton لباسی با طرح تیم توسعه‌دهندگان بازی Starfield را به تن داشته که برخی از اطلاعات فاش شده در شهریورماه سال جاری را تأیید می‌کند. تاد هاوارد رئیس بتسدا در این مراسم جایزه Develop Star را دریافت کرد.

طرحی که روی شانه پیراهن چنگ هک شده، نمایی از یک سیاره با ستاره‌هایی که بالای آن قرار دارند را نشان می‌دهد. طرحی که چند ماه پیش و در تصاویر منتسب به بازی Starfield نیز دیده شده است. می‌توان این نماد را روی لباس فضانوردی که در ماه سپتامبر ازطریق وبسایت Imgur منتشر شده بود به وضوح مشاهده کرد. این تصویر به یکی از نسخه‌های اولیه بازی نسبت داده می‌شد.

تأیید تصویر فاش شده از بازی Starfield در تی شرت کارمند بتسدا

تصویر فاش شده از بازی Starfield

بسیاری از مخاطبان، در ابتدا اعتبار این اطلاعات را زیر سؤال برده بودند؛ اما مشاهده ارتباط میان این تصویر و نمادی که روی لباس مدیرعامل استودیوهای بازی‌سازی بتسدا حک شده، می‌تواند به‌نوعی تأیید کننده این اطلاعات باشد. زمانی‌که این اطلاعات منتشر شده بود، سال ۲۰۲۱ به‌عنوان تاریخ عرضه بازی معرفی می‌شد. ضمن اینکه تصویری از یک پایگاه مستقر در سطح ماه نیز دراین‌میان دیده شده بود.

تمامی اطلاعاتی که تاکنون از این بازی فاش شده، فضانوردان را درحالی‌که خارج از ایستگاه‌های فضایی و در لوکیشن‌های مختلف حضور دارند به تصویر می‌کشید. ظاهراً کاراکتری که بازیکنان هدایت آن را برعهده دارند، نشانگرهایی به‌عنوان سطح سلامتی و استقامت داشته و از سلاح‌های گرم استفاده می‌کند. ضمن اینکه نوعی مکانیزم مشابه با بازی‌های سبک بقا نیز در گوشه سمت چپ رابط کاربری بازی به چشم می‌خورد که درکنار نشانگر اکسیژن و CO2 و همچنین علامت جاذبه بالقوه قرار گرفته است. این موارد می‌تواند نشان‌دهنده توانایی ساخت و ساز تجهیزات در فضا درکنار توجه به نشانگرهای مورد نیاز برای زنده ماندن در گیم‌پلی بازی Starfield باشند.

بتسدا بازی Starfield را در سال ۲۰۱۸ معرفی کرد. از آن زمان به این سمت، تقریباً هیچ اطلاعات قابل ذکری درباره جزئیات این بازی ارائه نشده است. چندماه پیش اعلام شد که بتسدا از یک نسخه کاملاً متحول شده از موتور گرافیکی خود برای طراحی Starfield استفاده خواهد کرد که به‌گفته تاد هاوارد، بزرگ‌ترین تغییراتی هستند که تاکنون روی موتور Creation اعمال شده است.


منبع ign
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده