// جمعه, ۱۶ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۱۵

عرضه‌ی Warframe با انتشار تریلری برای پلی استیشن 5 تایید شد؛ اطلاعاتی از محتوای آینده‌ی بازی

بازی Warframe قرار است با گرافیک بهبود‌یافته و استفاده از ویژگی‌های دوال‌سنس برای پلی استیشن 5 تا آخر سال میلادی جاری منتشر شود. همچنین سازندگان جزئیاتی را از محتوای آینده‌ی بازی با طرفداران به‌اشتراک گذاشته‌اند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، طی پستی در بلاگ پلی استیشن تایید شده که استودیوی Digital Extremes، سازنده‌ی Warframe قرار است این بازی را برای کنسول نسل بعدی پلی استیشن 5 منتشر کنند. آن‌ها همچنین جزئیاتی از محتوای آینده‌ی این بازی اعلام کرده‌اند.

نسخه‌ی پلی استیشن 5 بازی قرار است زمان بارگذاری سریع‌تر، نورپردازی پویا و گیم‌پلی با وضوع تصویر 4K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه داشته باشد. علاوه‌بر این، بازی از تریگرهای حساس و بازخورد لمسی کنترلر دوال‌سنس نیز پشتیبانی می‌کند. اما خبر خوش برای دارندگان وارفریم روی پلی استیشن 4 این است که آن‌ها می‌توانند پیشرفت ذخیره‌شده‌ی خود را در بازی به پلی استیشن 5 منتقل کنند و با استفاده از قابلیت بازی بین کنسولی (کراس پلی)، بازیکنان پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 می‌توانند با یکدیگر بازی کنند. شما می‌توانید درادامه تریلر معرفی بازی را برای کنسول نسل بعدی سونی تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

در پست دیگری از وبلاگ پلی استیشن، جزئیاتی از محتوایی که قرار است درآینده برای بازی Warframe منتشر شود نیز اعلام شده است. بسته‌ی الحاقی جدیدی به‌نام Deimos: Arcana در ماه جاری میلادی برای بازی عرضه خواهد شد و شامل زره‌های رباتی جدید و آپدیت‌های دیگری می‌شود که قرار است نزدیک به زمان عرضه‌ی این بسته، اطلاعات بیشتری از آن اعلام شود. علاوه‌بر این، استودیوی دیجیتال اکستریمز اشاره کرده که یک شمشیر جدید War در زمانی دیگر به بازی اضافه خواهد شد. همچنین Booster Pack‌هایی نیز برای مشترکین پلی استیشن پلاس به‌صورت رایگان دردسترس خواهد بود که می‌توانند از آن‌ها درجهت پیشرفت در بازی استفاده کنند. بازیکنان کنسول‌های پلی استیشن صدهزار کردیت، ۱۰‌هزار کردیت پرمیوم، یک بوستر هفت‌روزه خود بازی و یک بوستر هفت‌روزه‌ی ارز درون بازی دریافت خواهند کرد.

داگلاس پِری، مدیر روابط عموعی دیجیتال اکستریمز می‌گوید: «به شما که از زمان عرضه‌ی اولیه کوچک‌مان روی کنسول پلی استیشن 4 تاکنون با ما همراه نبودید، می‌گوییم الان می‌توانید از یک بازی هفت‌ساله لذت ببرید که براساس سلیقه‌ی بازیکنان‌مان تکامل پیدا کرده و وارفریم‌های جدید، مراحل سینمایی و جهان‌های باز به آن افزوده شده است. حتی ممکن است مدتی از بازی کردن وارفریم فاصله گرفته باشید که اگر اینطوری است، باید بگویم که ما دائما درحال اضافه کردن موارد جدید یا بهبود بازی هستیم و برخی مواردِ مورد علاقه‌ی طرفداران را ریمستر کرده‌ایم یا حتی برخی از این محتوا را از صفر توسعه داده‌ایم و در بازی منتشر کرده‌ایم. فارغ از اینکه آخرین‌بار کی وارفریم را بازی کرده‌اید، اکنون بهترین زمان برای برگشتن به بازی است. ما کاملا آماده و مشتاق هستیم تا بسته‌ی الحاقی Deimos: Arcana را که دنباله‌ای بر آخرین بسته‌ی الحاقی بازی به‌نام Heart of Deimos است، به بازی اضافه کنیم.»

بازی Warframe درحال‌حاضر برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پی سی دردسترس است و نسخه‌ی پلی استیشن 5 آن قرار است تا آخر سال جاری میلادی عرضه شود.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده